Nondedoeme. Op gang met een kampioen.
Mijne nick staat sinds kort op de helm..

@ Triple powered:
Die WW fiets ga ik zeker niet kunnen volgen hè man...
Post by Mister No Chaïn »
Yupyup, het ligt er naar het schijnt zeer goed bij dus dan vallen die kilometers nog wel mee, en op zich zijn 800hms op 62kms niet onoverkomelijk. Het is te zien of het korte steile klimmetjes zijn of het wat meer gespreid is.Nazgul wrote:@ it's me en mister no chain
Alles nog zoals afgesproken voor morgen?![]()
Het ziet er goed uit 62K en 800hm, tzal een beetje doseren worden denk ik
Post by Stalen Worm »
ALS ik op tijd uit men bed ben ik ook, ik kijk op de moment zelf wel wat de beentjes zeggen ivm afstand.Mister No Chaïn wrote:Yupyup, het ligt er naar het schijnt zeer goed bij dus dan vallen die kilometers nog wel mee, en op zich zijn 800hms op 62kms niet onoverkomelijk. Het is te zien of het korte steile klimmetjes zijn of het wat meer gespreid is.Nazgul wrote:@ it's me en mister no chain
Ridley biker komt overigens ook af
Yes 9uur!Triple Powered wrote:ALS ik op tijd uit men bed ben ik ook, ik kijk op de moment zelf wel wat de beentjes zeggen ivm afstand.Mister No Chaïn wrote:Yupyup, het ligt er naar het schijnt zeer goed bij dus dan vallen die kilometers nog wel mee, en op zich zijn 800hms op 62kms niet onoverkomelijk. Het is te zien of het korte steile klimmetjes zijn of het wat meer gespreid is.Nazgul wrote:@ it's me en mister no chain
Ridley biker komt overigens ook af
9 uur aan de inschrijving?
Nico
Post by Stalen Worm »
same here, ik was er om 9.10, geen it's me of nazgul gezien, Mister no chain, you kende ik jammer genoeg niet, (geen 2mega outfit en blauwe BELL helm gespot??, enfin, ik ben trg naar huis gereden, weinig zin om alleen te rijden vandaag, jammer want het weer was ideaal.Mister No Chaïn wrote:Ik heb niemand gezien.
Waren jullie al weg of te laat? We waren daar om 9.01 en zijn dan maar vertrokken om kwart na zowat.
De wereldkampioen was erit's me ! wrote:Wij hebben jullie ook niet gezien... Nochtans staan wachten voor de inschrijving. Alles afgespeurd naar een wereldkampioen.Owel moet mijne Polar 10 min voorgaan.
Wel een 2mega rijder gezien maar die reed op een Granville...
Nazgul over kop gegaan in een smal spoor ergens in het waalse veld.
Gevolg pijnlijke ribben en serieuze grimassen voor de verdere rit.
Zijn dan voor de 52 gegaan.
We kunnen inderdaad beter gsm nrs uitwisselen. Wel zo handig tussen dat gewoel....