Deze morgen stonden we met tientallen aan sporthal Het Gelaag te Steendorp voor een MTB rit van de Ronde van het Waasland en er zouden nog velen voor ons geweest zijn.
De tocht ging niet door !!! Er was niemand van de organisatie aanwezig. Ondanks vermelding op mountainbikesite en zelfs in de Zondagkrant Waasland
van deze morgen werd nog reclame gemaakt.
Dit is voor een organisatie als 'Ronde van het Waasland' totaal onwaardig.
Tocht zou nu volgende zondag starten !!
Graag bevestiging , mogen wij misschien gratis starten nu ?
19/08/07 Steendorp-Temse
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: 19/08/07 Steendorp-Temse
Heb je er als eens aan gedacht om een gsm of telefoon vast te pakken en naar de organisatie te bellen, ipv hier op 't forum uw beklag te komen doen en andere mensen te verwijten dat ze jou niet op tijd verwittigd hebben ???Odysseus wrote: ... Graag bevestiging
Thierry
dus vanaf morgen moet ik alles wat in de krant
verschijnt , nog eens extra checken
Als U iets organiseert dan doet U dat goed,
ik heb deze morgen bijna honderd mtb'ers zien afzakken naar Steendorp in een tijdspanne van een
klein halfuur, dus het zullen er veel meer geweest zijn van 8 tot 10.30u
Als U iets organiseert dan doet U dat goed,
ik heb deze morgen bijna honderd mtb'ers zien afzakken naar Steendorp in een tijdspanne van een
klein halfuur, dus het zullen er veel meer geweest zijn van 8 tot 10.30u
Dat heb ik niet gezegd.Odysseus wrote:Thierry
Jij vraagt bevestiging of de tocht doorgaat op 26/08 of niet.
Ik zeg daarop : bel naar de organisatie. Als ik een correct antwoord wil krijgen op een vraag, dan ga ik te rade bij diegene die de tocht organiseert, niet bij De Zondag.