Hopelijk staan er niet teveel mensen in Steendorp vandaag
26/08/07 Steendorp EN NIET 19/08 !!!
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- P°
- Mountainbiker
- Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic
26/08/07 Steendorp EN NIET 19/08 !!!
Opgelet !! Op de mtb.be kalender staat Steendorp verkeerdelijk op de 19e geprogammeerd,terwijl het wel degelijk de 26e is !!!

- P°
- Mountainbiker
- Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic
Vriendeke,wees blij dat ik het hier vermeldOdysseus wrote:en ook verkeerdelijk in de Zondagkrant, waarom meldt U dat niet volgende week
U weet dit toch veel eerder dan deze morgen om 6u 38 ??????????????
Ik heb niets met de organisatie te maken.Ik was er zelf op uitgekomen omdat de kalender van de Ronde en mtb.be elkaar tegenspraken.Deze morgen de organisator een sms gestuurd om 6u30 en 8 minuten later antwoord dat het wel degelijk 26 augustus was.Naar een paar moderators en ka.dee een pm gestuurd,dit bericht er rap opgezet en dan vertrokken naar ....Lebbeke.Maar ik begrijp uw frustratie wel,wees gerust
26/08/07 TT Steendorp-Temse
Gisteren de tocht volledig gereden , is reeds enkel dagen uitgepijld .
Mooie eerste km's in de buurt van het Fort van Steendorp , daarna slecht stuk in kleigroeve (slechte staat door regenval) vervolgens via wegeltjes en single-tracks naar Bossen Van Haasdonk (ligt in goede staat) , hierna landelijke wegels en paden richting Bazel om via Steendorp terug aan het vertrek te komen . Mooie tocht , de mooiste stukken uit deze streek .
Organisatie opgelet ; er zijn reeds enkel pijltjes beschadigd en deels verwijderd . Voor mensen die de streek niet zo goed kennen is het niet altijd even duidelijk . Had 52 km op de teller staan .
ps : Kleigroeve is te vermijden door asfaltbaan niet op te rijden , maar links grote baan te volgen en vervolgens 1e straat rechts na +/- 500 meter terug op het parcours te komen .
MTB-jörn
Mooie eerste km's in de buurt van het Fort van Steendorp , daarna slecht stuk in kleigroeve (slechte staat door regenval) vervolgens via wegeltjes en single-tracks naar Bossen Van Haasdonk (ligt in goede staat) , hierna landelijke wegels en paden richting Bazel om via Steendorp terug aan het vertrek te komen . Mooie tocht , de mooiste stukken uit deze streek .
Organisatie opgelet ; er zijn reeds enkel pijltjes beschadigd en deels verwijderd . Voor mensen die de streek niet zo goed kennen is het niet altijd even duidelijk . Had 52 km op de teller staan .
ps : Kleigroeve is te vermijden door asfaltbaan niet op te rijden , maar links grote baan te volgen en vervolgens 1e straat rechts na +/- 500 meter terug op het parcours te komen .
MTB-jörn
-
de Ron
- Mountainbiker
- Location: '17 Scott Spark 900 RC Ultimate, '17 Scott Scale RC 900 World Cup
Toertoch Steendorp
De 36km gereden, en 't vrouwke de 29.
Mooie tocht, mooie streek, afwisselend parcours, wel redelijk technisch in het begin (kleigroeve).
Goede bepijling, alleen jammer dat bevoorrading pas na 32 km was.
Mooi en technisch stuk in de bossen van Haasdonk.
Volgend jaar kom ik zeker terug.
Proficiat aan de organisatie !
Ron
Mooie tocht, mooie streek, afwisselend parcours, wel redelijk technisch in het begin (kleigroeve).
Goede bepijling, alleen jammer dat bevoorrading pas na 32 km was.
Mooi en technisch stuk in de bossen van Haasdonk.
Volgend jaar kom ik zeker terug.
Proficiat aan de organisatie !
Ron