Hebben jullie al rare dingen tegegekomen tijdens het biken?

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

zwarte sneeuw, al heel dikwijls. :lol:
B-artiest
Mountainbiker

Post by B-artiest »

Mijn eigen, ook al meermaals #-o
Handige Harry
Mountainbiker

Post by Handige Harry »

sommige forumleden kom ik tegen!!
ik ga er s'zondags mee biken!!!
hahahahah mannen jullie moesten eens weten!
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

een hertje in de bossen van meeuwen gruitrode :-D
bunnybiker
Mountainbiker

Post by bunnybiker »

christo wrote:twee herten sprongen op zo'n 10 meter plots voor mij de weg over in het bos, is wel effe schrikken hoor.
ik was aan het rijden, voelde plots een klap en lag op de grond, toen ik opkeek zag ik een hert weglopen ---> dan komt het besef dat ge van uw fiets bent gelopen door een hert en voel je je compleet belachelijk
1) omwille van het feit dat je broek kapot is en zo naar huis moet
2) je beseft dat niemand je thuis gaat geloven dat dit komt door een hert
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

vandaag rustig met de koersfiets aan't rijden. naast een grote lange struik van een tuin. komt er daar zo ineens een belachelijk klein vogeltje uitgevlogen. pwietpwiet (met een hoge snelheid kwam dat beest daaruit gevlogen) man...ik schrok me rot. was 200 meter voort nog aan't bekomen.
koereureke94
Mountainbiker

Post by koereureke94 »

ik een tijdje geleden ook:een konijn vliegt ineens uit een haag das goe verschieten
elmago
Mountainbiker

Post by elmago »

koereureke94 wrote:ik een tijdje geleden ook:een konijn vliegt ineens uit een haag das goe verschieten
Kan ik goed geloven dat ge verschoot, vliegende konijnen zijn dan ook wel heel zeldzaam. :roll: :wink:
rubber-12
Mountainbiker

Post by rubber-12 »

Nog in de groep betrapte koppeltjes:

In Tjsechië volgden we nogal veel de wandelpaden, die zijn veel leuker dan de brede wegen van de MTB routes. Mits een beetje respect voor de wandelaars was dit geen enkel probleem, we kregen enkel nogal wat commentaar waarmee ze met het vingertje naar het voorhoofd wezen en iets brabbelden waaruit we enkel 'kamikaze' verstonden.

Terug naar het koppeltje, onderweg op steil een wandelpad naar beneden met veel losse keien, ga ik volle vaart de hoek om en... een kerel die nog snel zijn broek omhoogtrekt en zij haar blouse dichtmaken.
Ze hadden dat eigenlijk wel goed gezien op die plek, je maakt zoveel lawaai op die losse keien dat ze je hoorden aankomen. Ze hadden enkel de snelheid van een MTB in de afdaling onderschat. :-D
Daaf
Mountainbiker

Post by Daaf »

onlangs op een singletrack achter een woonwijk plots voor mijn wielen een jackrussel die uit de struiken komt gesprongen.
heb hem halvelings kunnen ontwijken door mijn stuur op te trekken en een kleine steen te gebruiken als ramp #-o
gelukkig voor die hond want anders had ik mezelf op hem moeten lanceren en dat zal hij niet leuk gevonden hebben...
Post Reply