11de oetermarathon op 19 augustus 2007

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
board
Mountainbiker

Post by board »

Zal der ook zijn voor de 80 (is volgens mij genoeg voor den eerste keer) en hopelijk tot een goed eind te brengen!
Zal der ook redelijk vroeg zijn om dat ik in de namiddag nog naar nen barbeque moet! :bounce:

Dus laat de zon maar schijnen :roll:
Ramboke
Mountainbiker

Post by Ramboke »

Bijterke wrote:is er afgelopen woensdagnacht ook zo veel water gevallen als in de Antwerpse kempen? en als het zo is, welke gevolgen heeft dit voor het parcours. Zit niet veel in met wat modder maar trop is teveel !
Ik ben niet meer in het bos geweest de laatste week, maar als ik er langsrijd dan staan er idd een aantal plassen water, maar zeker niet veel. (ge kunt er overal makkelijk langsrijden). Persoonlijk denk ik dat de ondergrond er ideaal bij ligt (hopelijk is het op de terrils niet te nat). Ze voorspellen bovendien dat er morgen pas in de late namiddag regen komt, dus normaal zit het goed.
lok 36000
Mountainbiker

Post by lok 36000 »

Deze terril-lover zal waarschijnlijk moeten passen. Problemen met de remmen van de wagen (versleten remblokken) en waar ga ik die nu nog moeten herstellen? Iemand die weet of dat het moeilijk is die zelf te vervangen als ik er zelf ga halen of blijf ik daar maar beter af?
Met de trein tot in Genk kan eventueel ook nog maar dan gaat het aantal kilometers sereius oplopen hé. En ik geraak maar tenvroegste tegen 08:10 in het station van Genk.
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Ah, hier gaat de Marathon-talk door. Ik zat op 't verkeerde forum te kijken. Ik vertrek met Endorfin om 8u30 aan de inschrijving voor de 100 km. Wie nog mee wil rijden, ziet ons wel. Ne zwarte Canyon en Speci en allebei ne orange-zwarte Camelbak.
Ik hoop toch dat die 100km gaat lukken. En anders zal het de 80 worden. 'k Zal wel zien aan de splitsing wat ik doe. Heb althans genoeg te eten en te drinken bij en vanavond en morgenvroeg staat er pasta op het menu. Vandaag met saus, morgenvroeg met suiker :-? Niet te vreten maar wat wil je.
Btw, Terril 3 waar de bevoorrading staat is de makkelijkste en goed te doen. Terril 1 en 2 heb ik al genoeg gedaan en daar ga ik me niet kapot aan maken. Liever 100km zonder terrils dan 80km met terrils.

Veel geluk aan iedereen!
mark 01
Mountainbiker

Post by mark 01 »

SusXt als je de 2de bevoorrading niet wil missen zul je de 3de terril toch op moeten.

Terrils liggen er heel droog bij.
polarbear
Mountainbiker

Post by polarbear »

Ik kom ook af vanuit het Verre Westen ("de trein is altijd een beetje reizen": te Genk om 9h10)... wellicht startensklaar rond 10h15-10h30.
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

mark 01 wrote:SusXt als je de 2de bevoorrading niet wil missen zul je de 3de terril toch op moeten.

Terrils liggen er heel droog bij.
Ja, die pak ik wel. Da's niet echt de moeite. Alleen die eerste twee heb ik al genoeg gedaan.
Magura
Mountainbiker
Location: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand

Post by Magura »

polarbear wrote:Ik kom ook af vanuit het Verre Westen ("de trein is altijd een beetje reizen": te Genk om 9h10)... wellicht startensklaar rond 10h15-10h30.
Lol. Welkom op de internationale regionale marathon. Yeah :bounce:

Het laatste gedeelte kunnen we misschien samenrijden als ik de kleine erbij lap.
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

't Is hier al een paar dagen droog gebleven. Als de weergoden ons morgen goed gezind zijn zal het een vrij proper parcour zijn.
zombie
Mountainbiker

Post by zombie »

hoe werkt die voorinschrijving ?
Ik heb me 2 weken geleden ingeschreven en het bedrag van 7euro betaald.
Liggen aan de start nu de nummers klaar of zo ?

ps : raak ik die terrils op met een RR of toch maar een NN vanachter ?
gr
zombie
Post Reply