welke mtb,ongeveer 3000€

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
bikegirl
Mountainbiker

Post by bikegirl »

kawa wrote: dan kocht ik de Trek ipv de Scott
doel je dan op de elite 9.8?ik zou dan eerst eens model 2008 moeten zien
treks zijn waarschijnlijk heel goeie mtb,maar ze hebben bij mij geen wauw affect.
ik haat die bontdragers :-?
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

jij niet alleen :P :P :P
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

bikegirl wrote:
kawa wrote: dan kocht ik de Trek ipv de Scott
doel je dan op de elite 9.8?ik zou dan eerst eens model 2008 moeten zien
treks zijn waarschijnlijk heel goeie mtb,maar ze hebben bij mij geen wauw affect.
ik haat die bontdragers :-?
Tuurlijk bedoel ik de 9.8, je hebt een budget van 3000 en deze kost (catalogus-) prijs 2999.... :wink:

Maar als die Trek geen wauw effect heeft bij jou dan moet je natuurlijk de Trek links laten liggen he.

Ik bedoelde gewoon dat zo'n Scott er wel heel goed uitziet en idd. dat wauweffect heeft maar het is een echte wedstrijdfiets en ik weet niet of je dat echt nodig hebt?

Maar als je echt een waauw fiets wil kopen, waarom dan niet een exclusiever merk ipv die bekende kaskrakers....?
Zo'n Stumpjumper in carbon of een Scale 20 zien er wel gelikt uit maar je komt er wel wat tegen op een TT, dus exclusief zijn die fietsen nu ook weer niet.

Vb, zo'n Endorfin Speed II SL full XT disc voor 2525€ of met X-9 en Magura Louise voor 2525€ :drunk:
En kon je de kleur niet zelf kiezen.... dan heb je een fiets die je niet rap zal tegenkomen...

vb http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... in&start=0
bikegirl
Mountainbiker

Post by bikegirl »

die niet,maar deze vind ik wel knap
http://www.bikesport.be/index.php/catal ... /pid=1448/
SRAM XO
SPEED II SL
FOX F 100 RLT
Sram XO-Twister
Race Face Deus
Magura Marta
Race Face Deus
FSA
Easton EA 90
Syntace
Fizik Gobi
RINGLÉ
DT 4.1// SUN Ufo
3,549.00 €
Mister No Chaïn
Mountainbiker

Post by Mister No Chaïn »

Als je van die kleur houd was Klein iets voor jou geweest, word spijtig genoeg niet meer verdeeld :(
Dennis
Mountainbiker

Post by Dennis »

Inderdaad, bij Scott heb je op een week en nieuw frame. Ik heb dit meegemaakt met een Scandium frame van Scott. Dinsdag binnengebracht en vrijdags stond mijn Scale te blinken bij mijn Lbs.

Over de gevoeligheid bij vallen zou ik willen zeggen dat dit erg overroepen is. Ik heb ooit met alu frames gevallen dat er een buts in stond dat het niet meer mooi was. Ik heb tot mijn schande al dingen meegemaakt met deze Scale, waarbij ik telkens dacht: "Als hij nu niet kapot is, gaat hij nooit meer kapot". Wel, hij is nog perfect in orde, buiten wat lakschade (hierdoor heb ik wel stilaan een reden om voor een nieuwe uit te kijken, en die 2008 kleuren vind ik echt wel =P~) .

Als jij graag 3000 euro geeft aan een fiets, moet je dat zeker doen! Telkens ik met iets nieuw aankom hier thuis, twijfel ik niet dat ze dit ook "overkill" vinden 8). Een hobby kost geld, en sommige mensen der hobby is niet enkel fietsen, maar ook het materiaal waar je op zit!

Ik zou dus voor de Scale gaan, viel dit op :wink:
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

bikegirl wrote:die niet,maar deze vind ik wel knap
http://www.bikesport.be/index.php/catal ... /pid=1448/
Da's dezelfde fiets he :roll:

Je moet maar eens via hun site gaan kijken, je kan de kleur zelf kiezen bij "customize your bike"

De kleur van het frame en de bestickering kan je naar wens bestellen, zo kan je echt wel mooie combinaties maken.

Zo'n fiets gaat iig meer in het oog springen dan een Speci, Scott of Trek. :wink:
BikingBrecht
Mountainbiker

Post by BikingBrecht »

Indien je een carbon mtb zoekt onder de 3000€ en je misschien toch voor een fully wenst te gaan, dan is deze misschien nog een optie:

http://www.bike-fun.nl/home/?navigatie= ... oduct=2609

Ik heb zelf net de alu versie gekocht (Rush 5) en die rijdt super.
Momenteel heeft cannondale enkel inter-season modellen, waaronder de Rush 4 Carbon. Deze fietsen worden binnen de week geleverd.
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

WoodWheel wrote: Momenteel heeft cannondale enkel inter-season modellen, waaronder de Rush 4 Carbon. Deze fietsen worden binnen de week geleverd.
Is dat niet gewoon een 2008 model?? Maar wel heel mooi, enkel de vork zou een Lefty moeten zijn vind ik.
it's me !
Mountainbiker

Post by it's me ! »

Ik heb deze zien staan bij bike-fun enkele weken geleden. Persoonlijk vind ik dat op een Rush een lefty een must is! Niet dat de fox niet zou voldoen hoor want dat blijft een =P~ vork natuurlijk.
Post Reply