08/09/07 12 uren race in waarschoot

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

Redbullbiker wrote:is terug niet gelukt,krijg steeds mail terug,hoe kan men dan inschrijven ???????? #-o #-o #-o #-o
Heb je al eens gebeld naar Fas-sport Tel: 09/378.14.60 ? anders ik wel, en de persoon gaf me de verzekering dat alles normaal zou moeten werken.
mail via info@fas-sport.be en anders het bedrag op deze rek. 390-0178682-63 storten met vermelding "12 uren waterschoot" alsook de namen van de teamleden.
Redbullbiker
Mountainbiker

Post by Redbullbiker »

scubaluc wrote:
Redbullbiker wrote:is terug niet gelukt,krijg steeds mail terug,hoe kan men dan inschrijven ???????? #-o #-o #-o #-o
Heb je al eens gebeld naar Fas-sport Tel: 09/378.14.60 ? anders ik wel, en de persoon gaf me de verzekering dat alles normaal zou moeten werken.
mail via info@fas-sport.be en anders het bedrag op deze rek. 390-0178682-63 storten met vermelding "12 uren waterschoot" alsook de namen van de teamleden.
Alle kheb eens geprobeerd via jouw link hopelijk lukt het nu,anders rij ik wel eens naar Fas sport is nie ver van eeklo he
Groetjes
KANONdale
Mountainbiker

Post by KANONdale »

Hoi bikers
Blijkbaar zat er een foutje op de site.Dit is nu verholpen.K zou zeggen inschrijven maar.
Tevens is er de moghelijkheid om het testen van Cannondale.Een stuk of 20à30 en dit van zowel de goedkoopste als de duurste Ruch carbon.Zeker iets om naar uit te kijken.
stoned biker
Mountainbiker

Post by stoned biker »

KANONdale wrote:Hoi bikers
Blijkbaar zat er een foutje op de site.Dit is nu verholpen.K zou zeggen inschrijven maar.
Tevens is er de moghelijkheid om het testen van Cannondale.Een stuk of 20à30 en dit van zowel de goedkoopste als de duurste Ruch carbon.Zeker iets om naar uit te kijken.
kunnen die tussendoor getest worden? leuk initiatief!! ik kom af met 2 bevriende bikers.

tot dan
Berggeit
Mountainbiker

Post by Berggeit »

ook aanwezig!
hoe is de wisselzone voorzien (met tent?) en hoevel km is de omloop
grtz
Redbullbiker
Mountainbiker

Post by Redbullbiker »

is de box groot genoeg voor ons tentje te zetten,wij doen veel aan uithouding en zo tent hebben we (vele ) altijd bij .
We zijn ingeschreven nu nog betalen maandag :-D :-D zie er naar uit na de houffamarathon. :-D
KANONdale
Mountainbiker

Post by KANONdale »

Er is een renneers park voorzien waar je je tentje kunt neerpoten.
Het parcour zal ongeveer 4.5 km lang zijn.De wisselzone is voorzien op de regestratiemat.best 2 bidonhouders op uw fiets plaatsen,zodanig dat in de eerste uw regestratiechip zit;Alvast succes
stoned biker
Mountainbiker

Post by stoned biker »

rij met kameelpak dus 1 bidonhoudervolstaat zeker? :lol:
Redbullbiker
Mountainbiker

Post by Redbullbiker »

Hoe loopt het parcour ?
fasboy
Mountainbiker

Post by fasboy »

heb vernomen dat het geen geldprijzen zijn maar wel zoals eerste prijs met 3 weekje naar ardennen,en iedereen zou prijs hebben dus dat is ook al goed mee genomen,want ik heb al veel deel genomen aan 6 en 10 uren en der was weinig weg gelegd voor de rest :-D
parcour is 4.8 km en zou zodanig aangelegd worden dat het vrij technisch en met de nodige obstakels leuk vertoeven wordt ;-)
ik heb zaterdag 25 augustus ook vernomen van de organisatie dat er al 35 ploegen aan deel nemen,dus er mogen 50 ploegen aan deel nemen ;-)
ik zelf woon hier 5 km van dus ik hoor deze week nog wel eens wat er zoal verandert is enzo de nodige info aan jullie door spelen,grts

http//:mountainbike.in.evergem.be

2 oktober vtt buddybikers :-D
Post Reply