4de HouffalizeMountainbikeMarathon op zondag 26 augustus '07

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Ik zie het ook wel zitten deze nog eens te rijden. Is al 7 jaar geleden (toen nog Valvert)
Ik twijfel tussen 90 en 120, maar beslis pas volgende woensdag. Ik zal wel ter plaatse inschrijven.

ps: geen korting voor licentiehouders?
Thierry
Mountainbiker

Post by Thierry »

A d r i wrote:ps: geen korting voor licentiehouders?
Toch wel : als je geen vergunning hebt, betaal je 4 euro extra voor je verzekering. Of om het andersom te zeggen : licentiehouders betalen 4 euro minder. Zie hier.
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

great :roll:
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

aan allen die gaan biken in Houffa : veel fun en een veilige rit.
wie weet kom ik wel iemand tegen aan de startgrid.

Massini 8)
Smouter
Mountainbiker

Post by Smouter »

Alei gasten,medebikers,volgende week deze tijd zal ik intussen al een flink stuk kennisgemaakt hebben met deze Houffamarathon,hoop de afstand van 90 km. aan te kunnen,deze week terug 300 km. achter de kiezen met trainingen op de weg en 2 TTkes.De uithouding is er,maar 't is toch stressen wat ze me ginder gaan voorschotelen.. [-o<
RonnyF
Mountainbiker

Post by RonnyF »

Een mede biker en ik komen ook fietsen, ik op de Canyon en Paul op de Kona. We zijn van MTB world.
www.mtbrace.nl
Fuerzabert
Mountainbiker

Post by Fuerzabert »

A d r i wrote:Ik twijfel tussen 90 en 120, maar beslis pas volgende woensdag. Ik zal wel ter plaatse inschrijven.
Inschrijven terplaatse is niet meer mogelijk dacht ik.
Enkel voor de 40 km kan dit nog de dag zelf.
Zie website houffamarathon
Thierry
Mountainbiker

Post by Thierry »

Fuerzabert wrote:
A d r i wrote:Ik twijfel tussen 90 en 120, maar beslis pas volgende woensdag. Ik zal wel ter plaatse inschrijven.
Zoals je zelf zegt, Fuerzabert : zie site Houffamarathon. Inschrijven ter plekke kan wel nog op zaterdag, maar je betaalt wel 10 euro extra ...
Ik dacht dat je de vorige jaren niet meer ter plekke kon inschrijven, maar dat is nu dus veranderd.
aj kwak
Mountainbiker

Post by aj kwak »

Thierry wrote:
Fuerzabert wrote:
Zoals je zelf zegt, Fuerzabert : zie site Houffamarathon. Inschrijven ter plekke kan wel nog op zaterdag, maar je betaalt wel 10 euro extra ...
Ik dacht dat je de vorige jaren niet meer ter plekke kon inschrijven, maar dat is nu dus veranderd.
Inderdaad, dit klopt.
Inschrijven voor de gechronometreerde afstanden kan wel nog op zaterdag tussen 15h en 19h, mits een prijsverhoging!
Inschrijvingen voor de 40km is zoals elk jaar enkel maar mogelijk op zondag tussen 9h en 11h.
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Ik ga woensdag beslissen, en schrijf me dan wel in via chronorace.. enkel of de betaling dan op tijd zal zijn?
Post Reply