Ik zie het ook wel zitten deze nog eens te rijden. Is al 7 jaar geleden (toen nog Valvert)
Ik twijfel tussen 90 en 120, maar beslis pas volgende woensdag. Ik zal wel ter plaatse inschrijven.
ps: geen korting voor licentiehouders?
4de HouffalizeMountainbikeMarathon op zondag 26 augustus '07
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Alei gasten,medebikers,volgende week deze tijd zal ik intussen al een flink stuk kennisgemaakt hebben met deze Houffamarathon,hoop de afstand van 90 km. aan te kunnen,deze week terug 300 km. achter de kiezen met trainingen op de weg en 2 TTkes.De uithouding is er,maar 't is toch stressen wat ze me ginder gaan voorschotelen.. 
- RonnyF
- Mountainbiker
Een mede biker en ik komen ook fietsen, ik op de Canyon en Paul op de Kona. We zijn van MTB world.
www.mtbrace.nl
www.mtbrace.nl
- Fuerzabert
- Mountainbiker
Post by Fuerzabert »
Inschrijven terplaatse is niet meer mogelijk dacht ik.A d r i wrote:Ik twijfel tussen 90 en 120, maar beslis pas volgende woensdag. Ik zal wel ter plaatse inschrijven.
Enkel voor de 40 km kan dit nog de dag zelf.
Zie website houffamarathon
Zoals je zelf zegt, Fuerzabert : zie site Houffamarathon. Inschrijven ter plekke kan wel nog op zaterdag, maar je betaalt wel 10 euro extra ...Fuerzabert wrote:Zie website houffamarathonA d r i wrote:Ik twijfel tussen 90 en 120, maar beslis pas volgende woensdag. Ik zal wel ter plaatse inschrijven.
Ik dacht dat je de vorige jaren niet meer ter plekke kon inschrijven, maar dat is nu dus veranderd.
- aj kwak
- Mountainbiker
Inderdaad, dit klopt.Thierry wrote:Zoals je zelf zegt, Fuerzabert : zie site Houffamarathon. Inschrijven ter plekke kan wel nog op zaterdag, maar je betaalt wel 10 euro extra ...Fuerzabert wrote:Zie website houffamarathonA d r i wrote:Ik twijfel tussen 90 en 120, maar beslis pas volgende woensdag. Ik zal wel ter plaatse inschrijven.
Ik dacht dat je de vorige jaren niet meer ter plekke kon inschrijven, maar dat is nu dus veranderd.
Inschrijven voor de gechronometreerde afstanden kan wel nog op zaterdag tussen 15h en 19h, mits een prijsverhoging!
Inschrijvingen voor de 40km is zoals elk jaar enkel maar mogelijk op zondag tussen 9h en 11h.