Meisje van 13j wordt gediskwalificeerd op Bk in Ottignies!!!
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
eens curieus hoeveel van al die memmers van "regelkenst zijn regelkenst" zelf een cassette en ketting zouden kunnen wisselen, zonder dat ze naar de vlomaker moeten hiervoor ?
Of hoeveel jaar ze al een mtb hadden eer ze zelf een nief kettingske konden leggen ???
wat een ongelofelijke kolder is deze historie toch !!!
Of hoeveel jaar ze al een mtb hadden eer ze zelf een nief kettingske konden leggen ???
wat een ongelofelijke kolder is deze historie toch !!!
zou ook als eens mooi zijn dat de bond niet altijd aan geld en macht denkt , af en toe laten zien dat het mensen zijn mag ook. en in het wielrennen doet iedereen maar op met zijn eigen regels de bonden ,uci, aso , alle onafhankelijke maraton verenigingen die de uci liever weg hebben uit deze mooie dicipline. een naald in een hooiberg die regels
- A d r i
- Mountainbiker
Dat heb ik nog gehoord. Maar zo simpel blijkt dat toch allemaal niet te zijn. Volgend weekend hangen zij die hier nu fulmineren toch weer mooi aan de slippen van de Bond die ze hier verketteren door deel te nemen aan wedstrijden ingericht onder de noemer van die Bond.
Ik zeg niet dat het perfect is, verre van, maar nogmaals, ga bij Johan Vanooteghem aankloppen, niet hier.
Ik zeg niet dat het perfect is, verre van, maar nogmaals, ga bij Johan Vanooteghem aankloppen, niet hier.
-
the oakley man
- Mountainbiker
Post by the oakley man »
Zwijg me aub van van Nooteghem , dat is nog de grootste blaaskaak dat er tussen zit!!! In Malmedy heb ik nog een gesprek met hem gehad en moesten die zogenaamde bond een beetje beter overeenkomen en elkaar niet altijd tegenspreken zou er veel opgeslost geraken en bij deze bedoel ik de vlamingen en de walen van de bond. Van Nooteghem is toch één van de hoogste mannen in den bond op mtb gebied maar durft zelf niks ondernemen, zoals ik al zei als hun lade maar gevuld is met geld....
- Redbullbiker
- Mountainbiker
Post by Redbullbiker »
Amaai hebben ze geen respect voor een meisje van 13 jaar die zich het ziel uit het lijf rijd om de titel te behalen,kunnen die grote meneerkes van de uci en de bond wel zelf een ketting maken????????Als ze dat kunnen mogen ze het me eens demonstreren.AUB HEEFT dat meiske haar trui,het zijn nog altijd kinderen waarvan de ouders ook door de vele zenuwen en de emoties dit zonder bij na te denken dit meisje geholpen hebben.
Maarja wat is de uci en de bond ........dat ze strenger optreden tegen die dat onzuiver rijden...
Maarja wat is de uci en de bond ........dat ze strenger optreden tegen die dat onzuiver rijden...
Jullie moeten nu eens beginnen met de eerste pagina van dit onderwerp te lezen en ze zo alle 4 af te gaan. Da is ni normaal wat sommige schrijven. Lezen jullie dat nog wel eens wat jullie schrijven?
Wat voor zin heeft het om iedereen op te fokken en tegen de BOND te laten keren. Elk jaar proberen we meer en meer voor het MTB te doen.
Ze hebben het reglement toegepast zoals het beschreven staat!
Bij de opstelling van reglementen komt er veel denkwerk bij te pas en worden de verschillende scenario's in rekening gebracht. Er is toen niet stilgestaan bij het feit: Wat als er bij de 13jarige materiaalpech is, kunnen ze dat zelf oplossen.
Dit meisje is nu de pechvogel om dit aan den lijve te ondervinden.
Nu heeft zich dit feit voorgedaan en hebben ze gezien dat dit een hiaat is in de reglementering.
Er worden oplossingen uitgewerkt.
Mensen, ipv steeds kritiek te geven, kom eens af met oplossingen en gebruik die negatieve energie om u uit te leven op training.
Sportieve groeten.
Peter
Als er nog zo van die zaken zijn. Mail of bel met de persoon die mee een oplossing kan zoeken
peter.verhoeven@wielerbondvlaanderen.be
Ik kijk uit naar jullie constructieve mails
Wat voor zin heeft het om iedereen op te fokken en tegen de BOND te laten keren. Elk jaar proberen we meer en meer voor het MTB te doen.
Ze hebben het reglement toegepast zoals het beschreven staat!
Bij de opstelling van reglementen komt er veel denkwerk bij te pas en worden de verschillende scenario's in rekening gebracht. Er is toen niet stilgestaan bij het feit: Wat als er bij de 13jarige materiaalpech is, kunnen ze dat zelf oplossen.
Dit meisje is nu de pechvogel om dit aan den lijve te ondervinden.
Nu heeft zich dit feit voorgedaan en hebben ze gezien dat dit een hiaat is in de reglementering.
Er worden oplossingen uitgewerkt.
Mensen, ipv steeds kritiek te geven, kom eens af met oplossingen en gebruik die negatieve energie om u uit te leven op training.
Sportieve groeten.
Peter
Als er nog zo van die zaken zijn. Mail of bel met de persoon die mee een oplossing kan zoeken
peter.verhoeven@wielerbondvlaanderen.be
Ik kijk uit naar jullie constructieve mails