Look 986 Mountain Bike

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Post Reply
snook
Mountainbiker

Post by snook »

:lol: kdenk dat ik mijne nieuwe mtb gevondn heb :lol:
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

snellebeentjes wrote:
kenny wrote:
snellebeentjes wrote:Heb net gezien dat Martinez op deze bike de l'hexagonal rijdt kan dit?
hij heeft hem helpen ontwerpen, dus hij zal er wel mee rijden ook zeker?
Sorry ze maat dat wist ik niet...staat m'n neus er nog? 8)

Toch nog een andere mss domme vraag, hoe gaan ze dat doen om de zadelpenlengte aan te passen aan de rijder? Mij lijkt het niet of dat je die zadelpen hoger of lager kunt zetten... ofwel gaan ze verdomd veel verschillende lengtes van zadelpennen moeten maken....
Was niet agresief bedoeld ofzo ze.
Ik heb met de ronde van vlaanderen naar de looks van ik denk krediet agricole staan kijken en blijkbaar kun je wel een cm of 3-4 spelen met de zadelhoogte.
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

:-D twas ook maar om te lachen van mij ze!

3-4 centimeter vind ik toch wat weinig dan zullen er toch wel veel verschillende maten van frames moeten zijn? of is dat een verkeerde indruk?

Maar wat ik niet snap? het carbon uitziende stuk van de zadelpen moet toch aansluiten op het carbon van het frame? Hoe kan je daarmee dan 3 à 4 cm verschuiven? toch vreemd vind ik dat....
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

daar komt die rode ring bij te pas. Dat is een soort van spacer zoals bij je stuurpen. Niet echt een perfecte oplossing maar toch niet slecht gevonden
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

Ahzo....! nu snap ik het :-)
Had qua design wel een betere oplossing voor dit geval verwacht op zo'n kwijlbakje....
JanMan
Mountainbiker

Post by JanMan »

Je kan vermoedelijk, zoals bij alle andere merken met een geintegreerde zadelpen, de zadelpen afzagen tot op de juiste hoogte. Vervolgens een minizadelpennetje erin dat je toch nog iets of wat ruimte geeft om de zadelhoogte aan te passen.
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

Dat zou de ideale oplossing zijn! Mij lijkt het ook wat realistischer voor een merk als look (waar design toch redelijk belangrijk is) dan de rode cirkel! Maar ik sluit die oplossing ook niet uit! Het zijn en blijven Fransen :-D :-D
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

zie het LOOK 595 frame. is hetzelfde, deze was de basis voor de mtb.
snook
Mountainbiker

Post by snook »

als er iemand weet wanneer ze leverbaar zijn... let me know :drunk:
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

vernomen : hij komt wel degelijk !
-zou beschikbaar worden van ergens oktober / eerder november.

men wil eerst Friedrichhaven doen. De test bleken bijzonder goed te zijn uitgevallen. In diverse zware wedstrijden dit jaar getest, ook in meerdaagsen, de rijders waren bijzonder tevreden volgens de verkregen info. er zijn wel lichte aanpassingen gebeurd ter verbetering gedurende de afgelopen maanden. de rijders gaven hun bevindingen ter velde, waardoor ze vanuit praktijk konden perfectioneren.
Ben erg benieuwd. Testritje was beloofd :-D met een demo-model.
Post Reply