Straafen toebak zeg! Vroeger had ik ook die beginpagina. En nu zit ik op http://www.bikegear.be/shop/catalog/index.php, waar je rechtstreeks de virtuele winkel binnen gaat, maar die essentiële info mist.
Danke, danke, 'k zal mijn favorieten ne keer opkuisen.
Van Eyck Shop Aalst
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Dat dacht ik ook ja maar:manitou wrote:normale prijs is toch om en bij de 900€??????????
strange is da voor 1 wiel of voor de twee?
het goedkoopste dat ik ze weet staan is voor een goei 670€
http://www.bikegear.be/shop/catalog/pro ... cts_id/540
ik zou zeggen pagina afdrukken en ermmee naar de winkel , ze moeten het paar voor die prijs leveren of niet soms ?
Op de site las ik dit:
[i]Op vraag van talrijke klanten, zal een bestelling kunnen opgehaald worden in een van onze winkels.
Dit in Aalst of Tessenderlo, om alzo de verzendingskosten te vermijden.
Wij vragen onze klanten wel vriendelijk om de winkelbediende, enkel je bestelling te vragen en af te rekenen. Indien de klant verder in de winkel wenst te shoppen, valt dit wel onder de winkelvoorwaarden. Indien de klant niet akkoord is met de inhoud van de internetbestelling, kan hij deze ter plaatse achterlaten, zonder betalen. Een nieuwe bestelling, moet dan terug via internet gebeuren, om van de uitzonderlijke voorwaarden te kunnen genieten.
De datum van wanneer af de bestelling kan afgehaald worden zal per E-MAIL gemeld worden.
In principe zal dit vrij vlug gebeuren. In Tessenderlo kan dit wat langer duren, dit omdat de meeste voorraad zich in Aalst bevind, omgekeerd kan ook, maar zal minder voorkomen.[/i]
en ook dit:
Gelieve ook steeds rekening mee te houden, dat de online prijzen op onze website, niet altijd dezelfde zullen zijn, als in onze winkels in Aalst en Tessenderlo. De reden ?
De online shop heeft een veel lagere onkostenstruktuur.
Er zijn geen dure winkelpanden voor nodig.
De online shop werkt met hoogstens twee medewerkers.
Onze online shop, kan gratis, gebruik maken, van de grote voorraden, die de winkels zo wie zo, toch hoeven te hebben.
Als online shop, hebben wij dan ook niet af te rekenen met onverkochte voorraden.
Alleen al om deze redenen (er zijn nog meerdere redenen) kan de internet shop, aan hele lage verkoopsprijzen, produktengamma’s aanbieden.
Dus alles thuis bestellen, aan de kassa je nummer afgeven en het is dan goedkoper
? Wat een domme reden :D Dus met je domme muil voor de vitrines daar hangen kost je soms 30 euro meer
. Maar enfin, als het zo is.....makkelijk hoe minder ik moet gebuik maken van hun boertige service hoe beter 
Vind het toch wel een beetje "strange" dat er bv op een set crossmaxen bv 250 verschil kan zitten. Amai
sommige winkels/vertegenwoordigers/leveranciers wrijven ook in hun handen als er iemand een setje mavic's crossmax van 650 euro koopt i.p.v 440 bij V.E.
[i]Op vraag van talrijke klanten, zal een bestelling kunnen opgehaald worden in een van onze winkels.
Dit in Aalst of Tessenderlo, om alzo de verzendingskosten te vermijden.
Wij vragen onze klanten wel vriendelijk om de winkelbediende, enkel je bestelling te vragen en af te rekenen. Indien de klant verder in de winkel wenst te shoppen, valt dit wel onder de winkelvoorwaarden. Indien de klant niet akkoord is met de inhoud van de internetbestelling, kan hij deze ter plaatse achterlaten, zonder betalen. Een nieuwe bestelling, moet dan terug via internet gebeuren, om van de uitzonderlijke voorwaarden te kunnen genieten.
De datum van wanneer af de bestelling kan afgehaald worden zal per E-MAIL gemeld worden.
In principe zal dit vrij vlug gebeuren. In Tessenderlo kan dit wat langer duren, dit omdat de meeste voorraad zich in Aalst bevind, omgekeerd kan ook, maar zal minder voorkomen.[/i]
en ook dit:
Gelieve ook steeds rekening mee te houden, dat de online prijzen op onze website, niet altijd dezelfde zullen zijn, als in onze winkels in Aalst en Tessenderlo. De reden ?
De online shop heeft een veel lagere onkostenstruktuur.
Er zijn geen dure winkelpanden voor nodig.
De online shop werkt met hoogstens twee medewerkers.
Onze online shop, kan gratis, gebruik maken, van de grote voorraden, die de winkels zo wie zo, toch hoeven te hebben.
Als online shop, hebben wij dan ook niet af te rekenen met onverkochte voorraden.
Alleen al om deze redenen (er zijn nog meerdere redenen) kan de internet shop, aan hele lage verkoopsprijzen, produktengamma’s aanbieden.
Dus alles thuis bestellen, aan de kassa je nummer afgeven en het is dan goedkoper
Vind het toch wel een beetje "strange" dat er bv op een set crossmaxen bv 250 verschil kan zitten. Amai
- jerommeken
- Mountainbiker
Post by jerommeken »
Er is er nog ene die al eens durft goochelen met prijzen voor wielen - kijk hier maar eens :pat17 wrote:voor wie ik van dienst kan zijn:
volgens de website nu momenteel
de shimano XTR wielen voor €500 wel enkel geschikt als je shimano remschijven koopt.
volgens mij ongelofelijk of niet?
http://www.salden.nl/send/wh.xls
- Black Phantom
- Mountainbiker
Post by Black Phantom »
Not so sure about thatmanitou wrote:idd pagina afdrukken en meenemen is wettelijk bepaald dat ze dat dan moeten leveren tegen die prijs
Ik kan die HTML pagina nog bewerken alvorens ik ze afprint.
Ik zie mij daar in de winkel al staan met het printje van deze wielen tegen 100 €
enfin, iemand heeft het eindelijk durven zeggen. Ze mogen alles hebben tegen voordelige prijzen, maar hunne service trekt op niks en het humeur van hun verkopers is altijd beneden alle peil... om van de beleefdheid nog mar te zwijgenDus alles thuis bestellen, aan de kassa je nummer afgeven en het is dan goedkoper ? Wat een domme reden Dus met je domme muil voor de vitrines daar hangen kost je soms 30 euro meer . Maar enfin, als het zo is.....makkelijk hoe minder ik moet gebuik maken van hun boertige service hoe beter
awel eh toen ik daar geweest ben stond er een vrouw achter den toog boven en die was heel vriendelijk tegen mijkooler wrote:enfin, iemand heeft het eindelijk durven zeggen. Ze mogen alles hebben tegen voordelige prijzen, maar hunne service trekt op niks en het humeur van hun verkopers is altijd beneden alle peil... om van de beleefdheid nog mar te zwijgenDus alles thuis bestellen, aan de kassa je nummer afgeven en het is dan goedkoper ? Wat een domme reden Dus met je domme muil voor de vitrines daar hangen kost je soms 30 euro meer . Maar enfin, als het zo is.....makkelijk hoe minder ik moet gebuik maken van hun boertige service hoe beter