15/08 VISA Chrono Challenge Geraardsbergen-Pervélo

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
aj kwak
Mountainbiker

Post by aj kwak »

freezy wrote:Naar ik hier lees kijken heel veel bikers naar de lintjes in bomen. Volgend jaar zullen we dus proberen om meer van dat soort bepijling te gebruiken in combinatie met meer contrasterende pijlen.
Inderdaad, de lintjes zijn een goeie manier om te bevestigen op lange rechte stukken.
pervelo
Pro
Location: Thompson/Bmc/pervelo bike/tune,chris king,no tubes,black spire.......

Post by pervelo »

Bij deze wil ik op mijn beurt alle deelnemers bedanken en hopelijk tot volgend jaar!!
In het bijzonder dan alle medewerkers van onze club(+- 50)om dit mogelijk te maken!!
@ Freezy-BEDANKT
See You next year!!

Ps:foto's weldra op onze site
: uitslag is te vinden op www.chronorace.be
DIKKE BANDJES
Mountainbiker

Post by DIKKE BANDJES »

ik ben 5e geeindigd.
zou ik in de prijzen gereden hebben?
Funny Biker
Mountainbiker

Post by Funny Biker »

zappa wrote:ik ben 5e geeindigd.
Ik dacht dat de eerste 5 prijs hadden
pervelo
Pro
Location: Thompson/Bmc/pervelo bike/tune,chris king,no tubes,black spire.......

Post by pervelo »

Welke cat?
Bij de cat elite zijn er 5 prijzen,master +40,-18 en dames zijn er 3
kamikeli
Mountainbiker
Location: Krafstoff-Pervélo (mtb), Xesco 'superlight' (mtb)en francesco 'carbon'(race)

Post by kamikeli »

Ook van mij een speciale dank aan Freezy en Rudy voor dit uitstekend parcours. Alleen heb je rotte appels die een gewoonte hebben om pijlen te verwijderen. Zeker bij een chrono is dit enorm hatelijk. Als organisatie kan je hier bijna niets aan doen.

Uiteindelijk zag ik veelal tevreden gezichten, dus dat belooft voor volgend jaar.
Deze tocht is ook enkel mogelijk dankzij de vele clubleden en kennissen

grtz
TEAM SAFETY JOGGER
Mountainbiker

Post by TEAM SAFETY JOGGER »

De bepeiling was ondermaats, het parcours was leuk en de wind maakte de asfaltsstroken zwaar. De controleposten met die trekbandjes vond ik maar niets, ik had er drie, blijkbaar moest je er vier hebben. Ik ben niet overal gestopt aan de drankposten om te vragen dat hier een controlepost was, dus dit kan beter. Aan één drankpost en ergens in het bos na een beklimming was er duidelijk iemand aanwezig met deze bandjes, maar voor de rest.
Eerste chrono, dus valt wel mee, maar die bepijling, om te bleten, meermalen verkeerd gereden en ik was niet alleen. dan stond het voor de bocht dan na de bocht, dan stond er een pijltje schuin naar rechts, maar er waren daar 2 wegen, .... . Ik kom zeker terug, maar als die gast aan de meet op zijn stoeltje (Delfosse?) nog één keer zegt u word niet opgenomen in de uitslag want u hebt maar 3 trekbandjes ..... Wel ik heb de laatste 5 a 7km te voet gedaan, 2x plat gereden en de binnenbanden waren op, schoenen moeten uittrekken want ik kreeg blijnen op mijn voetjes ...... Dus na mijn wandeling intresseerde mij den uitslag al lang niet meer .... Maar die commentaar was op dat moment :evil:
Pijl uw ritje beter af, maak beter controleposten, en dan mag die lieve jongen zeggen dat ik niet reglementair hebt gefietst.
Volgend jaar kom ik terug met 3 binnenbanden, en dan neem ik mijn gsm mee voor onderweg (ge kunt nooit niet weten).
Pasop tijdens mijn wandeling heb ik geen enkel pijltje gemist :-D .
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Er waren 4 controleposten voorzien. Net voor of na iedere bevoorrading 1 maar door verdwenen bepijling hebben we 1 iemand moeten weghalen van zijn controlepunt. Die is dan net voor dat marktje op La Houppe gaan staan om te tonen waar je naar beneden moest rijden, achteraf gezien hadden we hem beter daar een controle laten doen zodat er toch 4 punten waren. Maar op dat moment was het heel hectisch, op 5min tijd bijna 3km parcours moeten hertekenen en dat 15 minuten voor de eerste chronorijders. De 2e man is dan een stukje opgeschoven en die stond omgeving van de Toepkapel. Uiteindelijk dus maar 3 controleposten waarvan 2 net voor of na de bevoorrading en 1 tussen 2 bevoorradingen.

Is uw tijd echt niet opgenomen in de uitslag van Chronorace? Want ik heb nog gebeld naar de eindmeet dat er maar 3 controlepunten gingen zijn ipv 4. Zodat ze er rekening mee konden houden aan de aankomst.
DIKKE BANDJES
Mountainbiker

Post by DIKKE BANDJES »

pervelo wrote:
Welke cat?
Bij de cat elite zijn er 5 prijzen,master +40,-18 en dames zijn er 3
ik was 5e in de scratch.
5e elite zeker
willemske
Mountainbiker