Herentals - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
flyboy
Mountainbiker

Post by flyboy »

Palmo wrote:Ben vandaag nog daar geweest rond de middag en blauw, rood, groen gedaan. Het parcours lag er goed bij maar........... zoveel wandelaars !!!!! Dikwijls slalommen tussen deze mensen door en soms zelfs moeten wachten. Dus ne slechte dag gekozen, toch nog AVS van 20. (voor anderen is dit een slakkegangske maar mij is dat dus goed)

20 avs da is toch ni slecht gereden zeker! ik had 21 avs en ik had allesbehalve het gevoel da ik aan het lanterfanten was, integendeel zelfs! :-({|=
Cannonneke
Mountainbiker

Post by Cannonneke »

Ik ben gisteren in Kasterlee gaan toeren, 3x de combinatie blauw-groen gedaan (omdat dit het parcours is van de winterduatlon van Kasterlee).

Het parcours lag volledig droog en was zeer snel, alles op de 44 afgehaspeld. 78 km aan avs 25 :bounce:

Van mij mag het droog blijven!
ToM5
Mountainbiker

Post by ToM5 »

Cannonneke wrote:Ik ben gisteren in Kasterlee gaan toeren, 3x de combinatie blauw-groen gedaan (omdat dit het parcours is van de winterduatlon van Kasterlee).

Het parcours lag volledig droog en was zeer snel, alles op de 44 afgehaspeld. 78 km aan avs 25 :bounce:

Hey cannonneke? doede gij daaraan mee? wij zitten bij de organisatie :wink:
Cannonneke
Mountainbiker

Post by Cannonneke »

ToM5 wrote:
Cannonneke wrote:Ik ben gisteren in Kasterlee gaan toeren, 3x de combinatie blauw-groen gedaan (omdat dit het parcours is van de winterduatlon van Kasterlee).

Hey cannonneke? doede gij daaraan mee? wij zitten bij de organisatie :wink:
Yes #-o dat wordt nog flink trainen. En 4x blauw-groen zou wel eens zwaar kunnen worden als het de week ervoor stevig regent, om nog te zwijgen van de laatste 30 km lopen #-o
ToM5
Mountainbiker

Post by ToM5 »

Cannonneke wrote:Yes #-o dat wordt nog flink trainen. En 4x blauw-groen zou wel eens zwaar kunnen worden als het de week ervoor stevig regent, om nog te zwijgen van de laatste 30 km lopen #-o
Awel cannonneke, goe lopen en fietsen en dan krijgde de laatste 30 kilometerkes begeleiding van een van onze bikers :wink:
flyboy
Mountainbiker

Post by flyboy »

ToM5 wrote:
Cannonneke wrote:Yes #-o dat wordt nog flink trainen. En 4x blauw-groen zou wel eens zwaar kunnen worden als het de week ervoor stevig regent, om nog te zwijgen van de laatste 30 km lopen #-o
Awel cannonneke, goe lopen en fietsen en dan krijgde de laatste 30 kilometerkes begeleiding van een van onze bikers :wink:

die 4 keer blauw-groen vind ik al behoorlijk crazy, maar die 30 km lopen erna, dat is echt te zot om los te lopen... #-o
ToM5
Mountainbiker

Post by ToM5 »

flyboy wrote:
ToM5 wrote:

die 4 keer blauw-groen vind ik al behoorlijk crazy, maar die 30 km lopen erna, dat is echt te zot om los te lopen... #-o
Vergeet ook nie die eerste 15 km lopen hé #-o
Black Phantom
Mountainbiker

Post by Black Phantom »

Het was weeral een maand geleden dat ik Bloso Herentals nog eens had kunnen bollen, maar vandaag had ik er de gelegenheid nog eens toe.
Goed weer: met korte broek en trui kunnen rijden.
Parcours lag er goed bij: hier en daar slechts een plaske, en geen modderstroken.. Probleemloos met semislicks kunnen rijden.
Ondanks de lamentabele vorm van de laatste tijd toch nog een bevredigend resultaat neergezet (AVS van 24,44)

Gezien deze rit van vandaag ben ik aan 't overwegen om ook de TT van Aarschot komende zondag met semislicks te rijden. Die bollen gewoon veel fijner dan mijn tractorbanden, maar dan mag het niet te vettig zijn.
flyboy
Mountainbiker

Post by flyboy »

Black Phantom wrote: lamentabele vorm (AVS van 24,44)

[-X [-(
SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

ik heb vandaag wa in het wilde weg gereden op rood en groen met nen dikke windel rond menne wijsvinger,nie gemakkelijk :-? het parcour lag overal vol met slijk.
mijn cijferkes: 28.27 km in 1u29 en avs 19.06 :lol:
ik had wel verzachtende omstandigheden,windel rond vinger, slijk heel veel slijk en men 4 kleinste tandwielen marcheren niemeer :P ik heb op souplesse moeten rijden #-o was wel plezant :wink:
Post Reply