Als ik het assortiment bekijk die aanwezig was, was ik waarschijnlijk telkens aan de bevoorrading op het verkeerde momentsean braire wrote:Even over de bevoorradingen. Dit is een punt die we telkens weer goed willen verzorgen. We kopen daarvoor hopen peperkoek, cake, broodpudding en in minder mate rijsttaartjes. Daarnaast schaffen we ons zo'n 400 euro (!) fruit aan. De kritiek vind ik eerlijk gezegd een beetje overdreven. Natuurlijk, als het net op is, heb je er geen boodschap aan.
De sportdrank : Het was Sportstech met Ice tea smaak (geen aangelengde ice tea of zo). Ik vond het ook niet echt appetijtelijke om aan te zien maar nadat ik ervan proefde, nu ook weer niet zo slecht. Weet dat je sportdrank drinkt voor de inhoud en niet voor de smaak...
Met overal cola te serveren zouden we misschien beter scoren maar wat ben je met al die korte suikers?
Toch bedankt voor de vele lovende commentaren!
Wat betreft die sportdrank, hoeveel mensen zullen iets eten of drinken wat "inhoudelijk" goed is, maar waarvan de smaak hen niet bevalt?
Ivm de cola, 100 % gelijk.
Normaal neem ik voor iedere deftige tocht, zelf genoeg eten mee, want ik weet dat het soms niet is zoals verwacht, maar gisteren had ik bijna niets mee, na commentaren gelezen te hebben van vorige edities. Een les voor de toekomst!!!
Wat betreft de lovende commentaren, die zijn volkomen terecht!!
Je ziet dat deze organisatie het werk is van mensen die van aanpakken weten!!!
Proficiat