Op zondagmorgen 26 augustus 2007 kan je een bewegwijzerd parcours van 20 km of 40 km rijden door de prachtige veldwegen van de gemeenten Pepingen, Gooik en Tubize
Alle deelnemers kunnen zich inschrijven en vertrekken aan de tent van 08.00 u. tot 11.00u. De deelnameprijs bedraagt 4 euro per biker. Ze krijgen een hapje en een drankje tijdens de bevoorrading op de Kesterheide. Verder is er een geschenkje voor iedere deelnemer, een fietswash, douches en een post van het Rode Kruis.
reactie van verleden jaar:
"Inderdaad mega rit , Mountainbike zoals het hoort , er moet niets of niemand gespaard worden. Proficiat aan de mensen die het parcours uitgestippeld hebben . Goede en lekkere bevoorrading.
Tot volgend jaar . (Stavionne)
"...allez ikke en bikemaat Koen de TT van Beert es gedaan en aangenaam verrast waren ..... Tja wat er te beleven viel op en rond de kesterheide is al menig bekend zeker ???
Eerst een praktisch onmogelijke klim ( allez ik zen nie boven geraakt toch ) door de vele boomwortels ( en stenen ) in den ondergrond..
Dan een beetje op en af aan de rand van het parcours en dan een afdaling om af te glijden, de volgende was al geen afdaling meer maar had meer weg van een afgrond maar wonderbaarlijk ben ik daar redelijk goed beneden gereden ( gegleden ) al was het voor een schoon fotoke .
... onze afstand 40.62 en geen enkel pijlke gemist avs 17.92 kmh en 376 hm's wat niet mis was. (Gizmo )
Toertocht Beert zondag 26/08/2007
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- MaC'Red
- Mountainbiker
yep, ik en Koen hebben vorig jaar jullie TT gereden, ik ben zelfs gefotografeerd tijdens een afdaling op de Kesterheide.
Deze keer zal ik er echter niet bijzijn daar ik een weekje verlof heb en in de ardennen vertoef, op deze 26ste doe ik mee aan de houffa marathon.
Op mijne site kunt ge het volledige verslag lezen onder de sectie verslagen ( uiteraard ).
Massini ( Gizmo geweest ).
Deze keer zal ik er echter niet bijzijn daar ik een weekje verlof heb en in de ardennen vertoef, op deze 26ste doe ik mee aan de houffa marathon.
Op mijne site kunt ge het volledige verslag lezen onder de sectie verslagen ( uiteraard ).
Massini ( Gizmo geweest ).
- Marckiemarc
- Mountainbiker
Post by Marckiemarc »
Hopelijk nekeer zonder da vuil boske!!!
da vind ik persoonlijk nen afknapper in jullie schone tocht!!!!
Greetzzz, en tot binnen 2 weken
Marckiemarc
da vind ik persoonlijk nen afknapper in jullie schone tocht!!!!
Greetzzz, en tot binnen 2 weken
Marckiemarc
"betreffende ons vuil boske"
Dat boske lag er de laatste jaren vaak heel moeilijk bij. Sommigen vonden dat super anderen weer iets minder. We hebben veel tijd gestoken om het beter berijdbaar te maken.
Kurkdroog zullen we het nooit niet krijgen maar het is wel de bedoeling dat je het dit jaar kan rijden met zo weinig of liefst geen voetjes aan de grond. Het is echt verbeterd!!
Allé hopelijk tot dan!
Dat boske lag er de laatste jaren vaak heel moeilijk bij. Sommigen vonden dat super anderen weer iets minder. We hebben veel tijd gestoken om het beter berijdbaar te maken.
Kurkdroog zullen we het nooit niet krijgen maar het is wel de bedoeling dat je het dit jaar kan rijden met zo weinig of liefst geen voetjes aan de grond. Het is echt verbeterd!!
Allé hopelijk tot dan!
- Marckiemarc
- Mountainbiker
Post by Marckiemarc »
"ule vuil boske" ging mij zeker niet weerhouden om af te komen hoor! maar als ge nu verteld da ge der nu zou kunnen rijden da vind ik persoonlijk tof!
alleszinds tot noste week!!!!
Marckiemarc
alleszinds tot noste week!!!!
Marckiemarc