Is er iemand die mij kan helpen aan GPS bestand van de Voerstreekroute
liefst .GPX extentie.
BVD
PM
Voerstreek
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
-
PAMSCALPEL
- Mountainbiker
- SteveHillen
- Mountainbiker
Post by SteveHillen »
- dirk_wuyts
- Mountainbiker
Post by dirk_wuyts »
Kijk ook eens op MTBroutes.nl daar staan ook de aansluitende routes op de voerstreekroutes
Vandaag gereden. Ik blijf 'm erg zwaar vinden. En die grote losliggende keien, serieuze boomwortels en gladde leem maken het er niet makkelijker op. 't Zal waarschijnlijk nog lang duren voor ze me hier nog eens zien. Ik ga de volgende keer de routes wat hogerop rijden. De Vijlenroute, Gulpenroute en Margratenroute.
gisteren gereden prachtig parcour alleen missen er soms wat plakaatjes maar ik had een kaartje dus niet verloren gereden.
Wel lekker lastig met de vele aaneenschakeling van klimmetjes.
voorstel
omdat niemand meer de route controleert de volgende die hen doet maak thuis een plakaatje of 5 in geel van 10 / 10 boor er 2 rondjes en een driehoek uit neem wat stripjes mee en voila na een aantal keren rijden is de route terug up to date en dan heb je het kaartje niet meer nodig
Wel lekker lastig met de vele aaneenschakeling van klimmetjes.
voorstel
omdat niemand meer de route controleert de volgende die hen doet maak thuis een plakaatje of 5 in geel van 10 / 10 boor er 2 rondjes en een driehoek uit neem wat stripjes mee en voila na een aantal keren rijden is de route terug up to date en dan heb je het kaartje niet meer nodig