inderdaad... ik moest iets zeggen héK10 wrote: @moozemeiske... jij was toevallig niet de "nog efkes op de tanden bijten!"-supporter?
hopelijk heeft het een beetje geholpen om die laatste 20 nog tot een goed einde te brengen!
@adri en Julie: op de inschrijvingspagina van chronorace.be was er voor zover ik mij herinner geen sprake van een tijdslimiet maar inderdaad, ik zie dat het op de site van Verviers vermeld staat in de kleine lettertjes, er staat wel niet vermeld dat de pijlen weggenomen worden en je voor de laatste kilometers van het parcours op de weg wordt gestuurd zoals het enkele BrigandsBikers vergaan is die hun eerste chrono-rit reden (ze zijn misschien wel iets te lang bij hun supporters blijven staan
tuurlijk kunnen ze daar niet tot 's nachts staan, dit is te begrijpen! Chapeau trouwens voor al die medewerkers! Maar de organisatie heeft de 45 een kwartier later laten starten en zich zeker niet gehouden aan de regel van 12km
soit, dit gezegd zijnde, het was een plezant weekend met mooi weer en een zeer zwaar maar prachtig parcours... er zijn altijd wel verschillende meningen hé
het enige wat ik nog tekort had was...
een handtekening van Roel en Filip op mijnen plaaster!
(maar dat schoon posterke van Tommeke is ook al mooi