Heb nu sinds enkele weken zo'n slr team edition (ne witten), en die blijft (voorlopig) toch mooi wit...Sp33dFr34k wrote:Das zondexkwizit wrote:vette bike, nu een schrijn maken in je living en er nooit meer op rijden!
@Sjoerie: was ik ook al over aan het denken, maar worden die niet snel vuil? Een SLR Kit Carbonio Flow lijkt me wel wat in het wit, pak ik meteen weer een paar grammen
Specialized Epic Marathon 2007, Fox 2008 p24, 9,98kg!
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Sp33dFr34k
- Mountainbiker
- Sp33dFr34k
- Mountainbiker
Post by Sp33dFr34k »
Nee helaas, het is voor nu ff iets anders geworden. Die witte SLR KC Flow is best moeilijk te vinden, en duur...Dr.Gonzo wrote:En is die SLR Kit carbonio in het wit al besteld?
SLR TT vervangen door een Selle San Marco Aspide FX, weegt exact hetzelfde namelijk 143gr.
Ziet er op het eerste gezicht wel mooi uit en voelt iets zachter dan de SLR, heb ik weer iets om uit te proberen

- Sp33dFr34k
- Mountainbiker
Post by Sp33dFr34k »
Jij mag m me wel bezorgen?
Ik heb zelf altijd een rechte Thomson gehad, degene met setback die bij het frame kwam heb ik direct verkocht. Ik ben zelf 1m77, maar een S vond ik weer net te klein, dus heb ik besloten voor een M met korte stuurpen en rechte zadelpen.
Ik heb zelf altijd een rechte Thomson gehad, degene met setback die bij het frame kwam heb ik direct verkocht. Ik ben zelf 1m77, maar een S vond ik weer net te klein, dus heb ik besloten voor een M met korte stuurpen en rechte zadelpen.
- Sp33dFr34k
- Mountainbiker
Post by Sp33dFr34k »
Ja, is een beetje afhankelijk van je bouw, ik heb redelijk korte beentjes, maar zou over het algemeen geen problemen mogen geven nee.Dr.Gonzo wrote:Ik ben ook 1m76 dus dat klinkt goed. Mijn kader is M en stuurpen 100mm, een rechte zadelpen zou dus geen probleem mogen geven.