Specialized Epic Marathon 2007, Fox 2008 p24, 9,98kg!

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

Sp33dFr34k wrote:
xkwizit wrote:vette bike, nu een schrijn maken in je living en er nooit meer op rijden! #-o
Das zonde :lol:

@Sjoerie: was ik ook al over aan het denken, maar worden die niet snel vuil? Een SLR Kit Carbonio Flow lijkt me wel wat in het wit, pak ik meteen weer een paar grammen :P
Heb nu sinds enkele weken zo'n slr team edition (ne witten), en die blijft (voorlopig) toch mooi wit...
it's me !
Mountainbiker

Post by it's me ! »

Mijn toupé blijft toch ook nog wit. Goed schrobben natuurlijk. Maar dat zal bij jou geen probleem geven... :wink:
Sp33dFr34k
Mountainbiker

Post by Sp33dFr34k »

Haha idd, poetsen lukt me wel :lol:

Maar ik ben overtuigd jongens, thanks!
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

En is die SLR Kit carbonio in het wit al besteld?

:P
Sp33dFr34k
Mountainbiker

Post by Sp33dFr34k »

Dr.Gonzo wrote:En is die SLR Kit carbonio in het wit al besteld?

:P
Nee helaas, het is voor nu ff iets anders geworden. Die witte SLR KC Flow is best moeilijk te vinden, en duur... :drunk:

SLR TT vervangen door een Selle San Marco Aspide FX, weegt exact hetzelfde namelijk 143gr.
Ziet er op het eerste gezicht wel mooi uit en voelt iets zachter dan de SLR, heb ik weer iets om uit te proberen :-)

Image
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

Ziet er niet slecht uit maar had van jou een kit carbonio verwacht... :drunk:

Hoe bevalt jou de rechte zadelpen tov de thomson met setback? Andere geometrie houdt deze nadelen in? Ben namelijk ook aan het twijfelen over een vervanging maar wil toch weten of het men zithouding niet benadeelt.
Sp33dFr34k
Mountainbiker

Post by Sp33dFr34k »

Jij mag m me wel bezorgen? :roll:

Ik heb zelf altijd een rechte Thomson gehad, degene met setback die bij het frame kwam heb ik direct verkocht. Ik ben zelf 1m77, maar een S vond ik weer net te klein, dus heb ik besloten voor een M met korte stuurpen en rechte zadelpen.
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

Ik ben ook 1m76 dus dat klinkt goed. Mijn kader is M en stuurpen 100mm, een rechte zadelpen zou dus geen probleem mogen geven.
Sp33dFr34k
Mountainbiker

Post by Sp33dFr34k »

Dr.Gonzo wrote:Ik ben ook 1m76 dus dat klinkt goed. Mijn kader is M en stuurpen 100mm, een rechte zadelpen zou dus geen probleem mogen geven.
Ja, is een beetje afhankelijk van je bouw, ik heb redelijk korte beentjes, maar zou over het algemeen geen problemen mogen geven nee.
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Met een rechte zadelpen geraak je toch met de punt van uw zadel geen 6 à 7cm achter uw BB?
Post Reply