gasten , bedankt voor jullie snelle reakties
fietsrek op motor
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- .::Andy::.
- Mountainbiker
Post by .::Andy::. »
Flip FSR wrote:Ik zal eens zoeken, er staat ergens op het net een afbeelding van, maar waar was dat weer?
Voorlopig deze oplossing, is compleet opvouwbaar![]()
Machtig om de singletracks mee af te schuimen
bedankt alvast voor jullie tips
ik heb wat zitten experimenteren en de volgende montage (zie foto) voldoet naar mijn mening het best. Het meeste gewicht zit nu waar de passagier en bagage zit waardoor het rijgedrag van de motor weinig zal veranderen (hoop ik toch).Nu zaag en hamer uit de kast halen

Shot with DSC-P120 at 2007-08-07
ik heb wat zitten experimenteren en de volgende montage (zie foto) voldoet naar mijn mening het best. Het meeste gewicht zit nu waar de passagier en bagage zit waardoor het rijgedrag van de motor weinig zal veranderen (hoop ik toch).Nu zaag en hamer uit de kast halen

Shot with DSC-P120 at 2007-08-07
Jup :D Net mijn theorie geleerd voor mijn rijbewijs, last mag maximum 0.5 meter uitsteken
2. Achteraan.
a. De lading van een fiets, bromfiets of motorfiets:
- De lading van fietsen, bromfietsen, motorfietsen, drie- en vierwielers met of zonder motor en hun aanhangwagens mag van achteren niet meer dan 0,50 m (50 cm) uitsteken buiten het voertuig of de aanhangwagen.
(bron: http://www.soundandvision.be/rijbewijs/ladingwet1.htm)
2. Achteraan.
a. De lading van een fiets, bromfiets of motorfiets:
- De lading van fietsen, bromfietsen, motorfietsen, drie- en vierwielers met of zonder motor en hun aanhangwagens mag van achteren niet meer dan 0,50 m (50 cm) uitsteken buiten het voertuig of de aanhangwagen.
(bron: http://www.soundandvision.be/rijbewijs/ladingwet1.htm)
- Bikeman
- Mountainbiker
[quote="manitou."]ik heb ooit in een magazine iets gelezen gehad over greg herbold die samen met een paar kameraden ook iets in elkaar hadden geknutseld
ze hadden soort rekje op hun enduro's gezet om hun mtb mee te kunnen nemen in de buurt van baja dessert ofzo
Dit was in een oude O2Biker denk ik. Misschien heb ik dit nog wel ergens liggen... Moest er iemand geïnteresseerd zijn in het artikel, dan kan ik eens op zoektocht vertrekken naar dat magazine.
groetjes
ze hadden soort rekje op hun enduro's gezet om hun mtb mee te kunnen nemen in de buurt van baja dessert ofzo
Dit was in een oude O2Biker denk ik. Misschien heb ik dit nog wel ergens liggen... Moest er iemand geïnteresseerd zijn in het artikel, dan kan ik eens op zoektocht vertrekken naar dat magazine.
groetjes