RIP Cannondale Taurine Team Custom 88+
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
ik heb een kcnc van 140gram,en een speedneedle;samen komt dat op 247 gram,maar ik vertrouw dat spel niet zo wreed;voor zware marathons gebruik ik een easton ec70 en een san marco aspide,veel 'veiliger' en zeer comfortabel,alhoewel ik de speedneedle marathon één van de beste zadels vind,maar er staan tune op en ik heb daar mijn vertrouwen volledig in verloren,ik heb geen zin om halverwege houffalize mijn zadel te breken want dan zal duitsland te klein zijn!
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Idd, ben meer dan tevreden met het gewicht.
Tot nu toe heb ik geen klagen van het zadel. Heb er al een goeie 500 km opgezeten en bevalt tot nu toe. Goeie anatomische vorm. Véééél beter dan de San Marco Aspide op mn GT
. Die SLR is dan ook nog een mooi en tegelijk licht zadelje.
Tot nu toe heb ik geen klagen van het zadel. Heb er al een goeie 500 km opgezeten en bevalt tot nu toe. Goeie anatomische vorm. Véééél beter dan de San Marco Aspide op mn GT
-
madrista666
- Mountainbiker
Post by madrista666 »
awel den Stievie wonder zijnen bike is in het echt nog schoner dan op foto en zo'n pluimgewichteken ( da zen ekik ni gewoon zene )

- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
de lefty buiten beschouwing gelaten (vind ik absoluut niet mooi, maar das pers vind ik haar/hem heel moonlijke goesting)vind ik hem/haar wel heel mooi, lijkt me lekker licht ook!
lekker exotisch trapstel, mooi!!
veel plezier ermee!!
lekker exotisch trapstel, mooi!!
veel plezier ermee!!
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Euh, ff de mijnen kicken. Nu er hier toch Taurines bij de vleet gepost worden...
Ben wel jaloers op de jimi zijn crank, allez een ietspietsie maar; maar toch...

Btw, diene gangster die daar ligt, is onze Fred.
Ben wel jaloers op de jimi zijn crank, allez een ietspietsie maar; maar toch...

Btw, diene gangster die daar ligt, is onze Fred.
- Josy
- Mountainbiker
Frm crank, 4TI eggbeaters, Mavic SLR, full XTR, Ritchey WCS.....Herder Ronny wrote:Knap gewicht, zonder echt de WW uit te hangen!stevenvde wrote:Vorig weekend eindelijk es kunnen wegen: 9,04 kg rijklaar.
Ben je tevreden van het zadel, ik ben ook aan het uitkijken naar een alternatief voor mijn Fizik Gobi?
Knappe bike trouwens.
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
Voilà, al een kleine eerste upgrade van de bike.
Een shadow XTR gestoken (allez laten steken).
Nu zijn nog een Tune Schwarzes' stuck carbon zadelpen, een Tune Speedneedle en een Schmolke-stuurtje op komst...

Een shadow XTR gestoken (allez laten steken).
Nu zijn nog een Tune Schwarzes' stuck carbon zadelpen, een Tune Speedneedle en een Schmolke-stuurtje op komst...

- cubemaster
- Mountainbiker