Hi,
Heb voor NN2.1 (no Tubes vloeistof) en acheraan RR2.1 (idem ) is dit een goede keuze voor de 130 km?
Vernieuwde Grand raid cristalp
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- Enfant terrible
- Mountainbiker
Post by Enfant terrible »
Iets helemaal anders...
Ik zie op de lijst met ingeschrevenen dat je tot 3 GMSnrs kan nalaten om zeer snel je resultaat te laten weten aan iemand na de tocht.
Ik heb ooit ergens gehoord dat je ook een GSM-nr kan opgeven zodanig dat bvb je partner (die je volgt met de auto) een sms krijgt bij elke controle (mat) waar je voorbijkomt, om je zo makkelijker te kunnen volgen. Iemand ook al eens iets van gehoord...? Waar kan je hiervoor inschrijven...?
Ik zie op de lijst met ingeschrevenen dat je tot 3 GMSnrs kan nalaten om zeer snel je resultaat te laten weten aan iemand na de tocht.
Ik heb ooit ergens gehoord dat je ook een GSM-nr kan opgeven zodanig dat bvb je partner (die je volgt met de auto) een sms krijgt bij elke controle (mat) waar je voorbijkomt, om je zo makkelijker te kunnen volgen. Iemand ook al eens iets van gehoord...? Waar kan je hiervoor inschrijven...?
Inderdaad, in de alpen is dit DE oplossing : tubeless banden, met wat latex er in. Vorig jaar niet plat gereden, sedert ik dit jaar hiermee rij ook niet meer plat gereden.jo wrote:Tubless wisselen , gewoon BB insteken ( ventiel uitprutsen en BB inrammen )SKimmie wrote:Ben zelf met mijn 4 bar op 3 jaar en 22000 km maar 3 keer lek gereden,
waarvan 1x deze morgen toen ik 1km naar de bakker reed (nagel).
Heb toch al een 10-tal buitenbanden versleten op die tijd.
Heb besloten niet tubeless te rijden:
zwaardere tubeless weegt meer dan gewone met binnenband,
en wissel maar een een tubeless onderweg...
Michelin ATB
ik giet er wel latex in , rij er nu al enkele jaren mee , zonder latex zal ik al 100keer plat gereden hebben .( ge ziet de puntjes vocht op mijne banden van de latex )
Tubeless is gewoon gemaakt voor de stenen in dalpen... Ok, iets zwaarder, maar tis geen XC he, tis Marathon. En dan is deugdelijkheid van het materiaal VEEEEEL belangrijker dan gewicht... Ik heb me een kriek gelachen toen die Naeff op het WK blijkbaar moest opgeven omdat ie plat gereden was. Hallo Kroket !!!
- Enfant terrible
- Mountainbiker
Ziezo, morgenochtend trekken we naar Verbier. Mij hoorde hier dus niet meer tot na 't weekend. Ik hoop dat mijn voorbereiding voldoende was, maar ik heb er dus totaal geen gedacht van. Als ge der ééne voorbijrijdt met een compleet kanariegele Giant, moedig hem dan maar eens aan, de jongen zal het kunnen gebruiken...
In elk geval, succes aan iedereen, en mochten we elkaar ginder ontmoeten : liever in Grimentz dan in de bezemwagen !
In elk geval, succes aan iedereen, en mochten we elkaar ginder ontmoeten : liever in Grimentz dan in de bezemwagen !
- Enfant terrible
- Mountainbiker
...dat is dat busje dat de mannen die een tijdlimiet niet halen oppikt en naar Grimentz brengt...SKimmie wrote:Wat is dat een bezemwagen?
Vertrek vanavond ook.
Morgen al eens wat km doen...
Ciao.