Canyon

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
phreako1
Mountainbiker

Post by phreako1 »

:P mijn GC 7.0 is vandaag toegekomen! Enfin, k b er zelf achter gereden nadat ze hem gisteren terug moesten meenemen naar het depot wegens niet thuis.

Stevig en netjes verpakt, vlotjes ineen te steken. Wegens regen nog niet echt uitvoerig getest, maar eerste indrukken: goede maat, reba is lekker, sram achterder vlotjes en de remmen super. Alleen de dualcontrols die op mn cube stonden miste ik een beetje. Maar voor de rest ziet hij er gewoon echt sexy uit. =P~
sennevb
Mountainbiker

Post by sennevb »

vraagje:
wat bedragen de verzendingskosten voor een bike?
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

sennevb wrote:vraagje:
wat bedragen de verzendingskosten voor een bike?
34,90€
ParaDoXke
Mountainbiker

Post by ParaDoXke »

en nog eens 14,90 voor de bikecontainer
Chimaera
Mountainbiker

Post by Chimaera »

is er al meer info gekand over de nieuwe carbon fully (stond een klein artikeltje van in 02bikers)
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Bij mijn weten niet. Over 4 weken is de beurs in Friedrichshafen. Vanaf dan wordt alles bekend gemaakt.
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Hopelijk heeft de definitieve versie van de Marathon carbon fully een vloeiende bewerkte bovenbuis, en niet -zoals het prototype- een banale ronde buis.
Een beetje kleur zou ook niet misstaan.
2W offroader
Mountainbiker

Post by 2W offroader »

Ik heb mijn GC 7.0 voor de eerste keer beschadigd :( . En beetje verf af aan de bovenkant van de bovenbuis (mijn shifters ertegen) maar verder niks aan de fiets. Stevige fietsen dus want ik heb met die val mijn twee armen gebroken en een pols uit de kom... efkes geen mountainbiken voor mij dus :cry: .
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

2W offroader wrote:Ik heb mijn GC 7.0 voor de eerste keer beschadigd :( . En beetje verf af aan de bovenkant van de bovenbuis (mijn shifters ertegen) maar verder niks aan de fiets. Stevige fietsen dus want ik heb met die val mijn twee armen gebroken en een pols uit de kom... efkes geen mountainbiken voor mij dus :cry: .
Toch raar dat gij uw armen moet breken om er verf af te krijgen en dat ik tegen 2 km/u er een dikke bluts in weet te slaan. #-o
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Da's kl*te! Die lakschade is vlug hersteld met de lakstift, maar de lichamelijke schade gaat wat langer duren. Veel beterschap gewenst.
Post Reply