11 augustus kapellefeesten knesselare

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

scubaluc wrote:
blomsky wrote:Leuke tocht. Mooie streek. Maar fungehalte was toch iets te laag.

Ps: nog nooit zo lang bij een bevoorrading blijven staan. Nog iemand daar last van gehad?? :lol:
Yep, Yep, Yep :bounce: :bounce: :bounce: =P~ =P~ =P~
Als dat weer de schuld niet is van het mooie vrouwelijke geslacht??? #-o #-o #-o :-D :-D :-D
betonboerke
Mountainbiker

knesselare

Post by betonboerke »

Met dank aan alle 430 deelnemers, het gaat in stijgende lijn, volgend jaar zorgen we voor een 75km en een 100km , weg van het Drongengoed, alleen nog de 25 en de 50 km blijft gelijk, met die gasten van Eeklo hadden we vooraf kontakt gehad, en hebben er samen voor gezorgd dat de rit in de zelfde richting liep( enkel een klein strookje niet).
Ook hebben we hen gevraagd waarom ze op de zelfde dag, die rit doen, en ook zij zijn gebonden aan de datum opgedragen door de WBV. Volgend jaar kijken ze voor een andere datum. Sorry voor de mensen die niets meer gezien hebben van safety-jogger. Ook daar proberen we volgend jaar iets aan te doen. Volgende week allen naar het Heuvelland? wij alvast wel!!
ooSoo
Mountainbiker

Post by ooSoo »

blomsky wrote:Leuke tocht. Mooie streek. Maar fungehalte was toch iets te laag.

Ps: nog nooit zo lang bij een bevoorrading blijven staan. Nog iemand daar last van gehad?? :lol:
Wij stonden ook langer aan de bevoorrading dan anders :lol: :lol:
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

blomsky wrote:Ps: nog nooit zo lang bij een bevoorrading blijven staan. Nog iemand daar last van gehad?? :lol:
Was dat dan het eindpunt niet? Wij hadden den apres al ingezet. :drunk: Ik vond eigenlijk al dat het nogal ver van de parking was. #-o #-o #-o
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Moustache wrote:
blomsky wrote:Ps: nog nooit zo lang bij een bevoorrading blijven staan. Nog iemand daar last van gehad?? :lol:
Was dat dan het eindpunt niet? Wij hadden den apres al ingezet. :drunk: Ik vond eigenlijk al dat het nogal ver van de parking was. #-o #-o #-o
gelukkig stonden er pijltjes naar de parking. Bleek dat er daar ook een tent met een bar stond 8) :roll:
Umbra
Mountainbiker

Post by Umbra »

Het Drongengoedbos lag lekker juicy. Snelle TT, al begonnen de landbouwweggetjes op den duur op mijn systeem te werken maar Knesselare kan er nu eenmaal niet aan doen dat het in vlak vlaanderen ligt. En aan het plaatselijk insekt dat mij op een onbewaakt moment gestoken heeft waardoor mijn hand momenteel verdubbeld is in volume: ik krijg je nog wel!
Post Reply