11 augustus kapellefeesten knesselare

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
betonboerke
Mountainbiker

knesselare zaterdag 11 aug.

Post by betonboerke »

Net terug van uit te pijlen, op sommige plaatsen veel modder, veel water, toch blijft het een snelle tocht, want in de rechte dreven in het Drongengoed is het een plezier om te rijden!! Morgen wordt een droge dag voorpeld, 23° wat wil je nog meer . En in de tent hebben we , ja, Leffe van't vat. Voor de "echte bikers" tip: doe de 25 en de 50, dan pas wordt het een echt mooie tocht .
moviestar
Mountainbiker

Post by moviestar »

morgen ben ik er ook bij om m'n nieuwe kader in te rijden (2de kaderbreuk in 15 maanden ... nie te doen) zal de 50 km doen.

Greetzzz
moviestar 8)
de wes
Mountainbiker

Post by de wes »

Hoi hoi :bounce: :bounce: :bounce:
Net terug van Knesselare. Was een mooie snelle tocht met goede bepijlingen en een goede bevoorrading. Doch de afspuitstand en de vele betonstroken konden misschien wel beter. Voor de rest alles tip top in orde. Na de rit nog een rugzak van safety jogger in ontvangst mogen nemen en dan hopla naar huis.
Ik had op de 52 km een gemiddelde van 25.4 km/u. En dit met de nodige pech. (schoenplaatje tweemaal los gekomen. En 1 van de vijsjes foetsie #-o )

greetz
Wes :bounce: :bounce: :bounce:
bonachi
Mountainbiker

Post by bonachi »

Deze ochtend vroeg gestart en behalve enkele stukken met wat meer modder overal goed bereidbaar. Tt om goed door te vlammen en gemiddelde hoog te houden. Mss enkel jammer dat eerste 5 km hoofdzakelijk weg waren maar voor de rest niets aan te merken.
Ideale opwarming voor Varsenare morgen.
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Net terug in Izegem aangekomen na een snelle rit in Knesselare. Iets te veel asfalt, maar toch niet verkeerd als opwarming voor morgen.

Laat ons de positieve punten niet vergeten: goede bepijling, goede bevoorrading en warme douches. (Deze laatste zijn een zeldzaamheid aan het worden.) Apres in het zonnetje met Rik, SuPaHFly en Scubaluc & zoon.

Een paar leuke modderpassages, die er jammer genoeg net iets over waren.

Verslagje staat ook on-line.
swentibold
Mountainbiker

Post by swentibold »

ben ook naar knesselare afgezakt, na eerst naar gentbrugge te hebben geweest. de mtb ging daar niet door. Ik sluit mij aan bij de vorige commentaren :bounce: rij morge misschien ook in varsenare.
sofeurken
Mountainbiker

knesselare

Post by sofeurken »

inderdaad veel baan de eerste kilometers maar anders mogen we niet klagen vind ik.spytig voor de inrichters dat eeklo weer (vorig jaar ook al )op dezelfde dag organizeerd.niks van safety jogger gezien(ingeschreven om 9u).ondanks da ik t drongengoed vry goed ken een niewe strook ontdekt en twas de moeite moet ik zeggen!
kenny
Mountainbiker

Re: knesselare

Post by kenny »

chaufeurken wrote:inderdaad veel baan de eerste kilometers maar anders mogen we niet klagen vind ik.spytig voor de inrichters dat eeklo weer (vorig jaar ook al )op dezelfde dag organizeerd.niks van safety jogger gezien(ingeschreven om 9u).ondanks da ik t drongengoed vry goed ken een niewe strook ontdekt en twas de moeite moet ik zeggen!
Spijtig van Eeklo idd, en die mannen zijn dan nog zo laf om gewoon een parcours te kopieren. Vroeger ging de tocht van Eeklo meer de andere richting op.
blomsky
Mountainbiker

Post by blomsky »

Leuke tocht. Mooie streek. Maar fungehalte was toch iets te laag.

Ps: nog nooit zo lang bij een bevoorrading blijven staan. Nog iemand daar last van gehad?? :lol:
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

blomsky wrote:Leuke tocht. Mooie streek. Maar fungehalte was toch iets te laag.

Ps: nog nooit zo lang bij een bevoorrading blijven staan. Nog iemand daar last van gehad?? :lol:
Yep, Yep, Yep :bounce: :bounce: :bounce: =P~ =P~ =P~
Post Reply