Nieuwe bike, Joven by Kerkhofs
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- True boarder
- Mountainbiker
Post by True boarder »
Inderdaad, zadel stond te ver naar achter. Dat ondertussen alweer in orde. En ja, sorry idd ik bedoelde xt-naven...
Ik ben zeer tevreden over de fiets. Maar echter al een platte band mee gehad ( niet de schuld van de MTB natuurlijk).
Gelukkig had de MTB-partner reserve materiaal bij .
Vanaf nu hangt er dus ook een tasje bij met 2 binnenbanden en materiaal.
Ps, een kleine en mis dome vraag, maar is het aangeraden om een TB binnenband te plakken? Ik heb gehoord van dat liefst niet te doen.
Ik ben zeer tevreden over de fiets. Maar echter al een platte band mee gehad ( niet de schuld van de MTB natuurlijk).
Vanaf nu hangt er dus ook een tasje bij met 2 binnenbanden en materiaal.
Ps, een kleine en mis dome vraag, maar is het aangeraden om een TB binnenband te plakken? Ik heb gehoord van dat liefst niet te doen.
- True boarder
- Mountainbiker
Post by True boarder »
Neen, is geen gezichtsbedrog, en dit vond ik ook mooi aan de kader.
Haha, "alles technisch". Ik ben van Kaulille. Maar ik woon in Leuven. Ik kom echter 1 weekend om de twee weken terug afgezakt naar Limburg, meestal met de MTB.
Toch ben ik al gewoond geraakt aan de landschappen van het Leuvense en omstreken, ik denk hierbij aan de zoet water meren, Rotselaar, .... iets meer "berg"achtig.......
Haha, "alles technisch". Ik ben van Kaulille. Maar ik woon in Leuven. Ik kom echter 1 weekend om de twee weken terug afgezakt naar Limburg, meestal met de MTB.
Toch ben ik al gewoond geraakt aan de landschappen van het Leuvense en omstreken, ik denk hierbij aan de zoet water meren, Rotselaar, .... iets meer "berg"achtig.......