Ultieme wielen budget ong. 800 euro.

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Giesken
Mountainbiker

Post by Giesken »

Dit is een goed alternatief

The Sun Ringle UFO is a Lightweight MTB cross country rim, V-brake or disc compatible.

• Weight: 370g
:drunk: [-o< :drunk:
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

Van Ritchey zou er in september ook een zeer licht wielsetje op de markt komen, op basis van dt 240 naven en een nieuwe ritchey velg van +- 350 gr...
radical
Mountainbiker

Post by radical »

Heeft er iemand iets te vertellen over de Easton XC One wielset? 1590 gram zeggen ze.

Ikzelf zie zo'n straightpull feestje wel zitten, maar zou veel eerder voor de AM Havoc uitvoering gaan omwille van het geld en de stevigheid. Gewicht kan mij niet zo bommen - 1875 gram.
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

Ah ik fiets al een maand of zes rond met de XC- One
Tot nu toe heel content van modderige tt's gedaan roadbooks in de ardeen met rotsige afdaligen de wielen bollen supper. En bollen echt wel goed op het vlakke.
Volgende week ha ik een alles bekijken boddy enzo of er al veel slijtage is.

(Kdenk wel dat er een klein slagje is in me voorwiel is maar kben et niet zeker).

vriendelijk groet roy,
ridley86
Mountainbiker

Post by ridley86 »

Giesken wrote:Dit is een goed alternatief

The Sun Ringle UFO is a Lightweight MTB cross country rim, V-brake or disc compatible.

• Weight: 370g
:drunk: [-o< :drunk:
je kan ook voor de lime light velg van sun gaan.
345gr +-5gr 119 euro per velg.
Image
Post Reply