11-12/08/2007 Gentbrugge - AFGELAST!!!!!!!

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Magic 10
Mountainbiker

Post by Magic 10 »

ik ben van Gentbrugge en de tocht ga gewoon door !!!!!!! :wink:
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

Magic 10 wrote:ik ben van Gentbrugge en de tocht ga gewoon door !!!!!!! :wink:
TOCHT GAAT NIET DOOR !!!!!!

Deze morgen aan de inschrijving de mededeling gekregen dat de MTB-tocht niet doorgaat :evil: :evil:
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Ik had het al in het snotje van gisterenavond. Een geluk dat ik niet naar Gent gebold ben. Vind het sneu voor u Scubaluc! :evil:

Waren het dan enkel de VTT-tochten die afgelast zijn? Vind dat wel straf. Met de hedendaagse mogelijkheden is het toch een kleintje om wat mails ed door te sturen?? Ze gaan dat toch gisterenavond niet beslist hebben he? Btw, wat was de reden? MKZ misschien? #-o
PeterMTB
Mountainbiker

Post by PeterMTB »

Er stonden veel MTB'ers aan de start.
het is toch maar een kleintje een mailtje te sturen naar info@mountainbike.be met de medling dat de VTT tocht is afgelast!
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

De Herders (13 man dacht ik) hebben hun plan getrokken en zijn vertrokken vanuit Gentbrugge naar de Bloso route van Oosterzele. De rit heen en terug was goed voor 55 km, 10 km meer dan de TT :-)

Het is inderdaad maar een kleine moeite om hier een post te plaatsen of een berichtje te sturen naar mountainbike.be [-X
ridley255
Mountainbiker

Post by ridley255 »

tjah ik stond daar ook schon wortels te schiete vanmorge... :roll: !!
maar ze hadden wel voor een klein alternatief gezocht, namelijk dat je het parcours van 45km (voor de asvaltrijders) moest volgen en dan ergens langs de schelde ter hoogte van Eke de bloso route volgen en als die eropzat kwam je terug op het parcour van gentbrugge om zo terug in gentbrugge aan te kome...
ik ben er aan begonnen maar na de loso route in Eke ben ik recht naar huis (gavere) gebold.. 8)

Grtz
matthias
swentibold
Mountainbiker

Post by swentibold »

Stond daar ook voor aap ging net mijn benen beginnen masseren toen er een asfaltracer zei dat er geen mtb was. hij zei dat het vermeld stond in het tweede boekje van cyclo. Maar wie geen cyclo heeft kan dit niet weten. Heb dan maar naar knesselare geweest.
nixke
Mountainbiker

Post by nixke »

Onze benen waren al gemasseerd en wij kwamen dan nog wel van Dilbeek ook!Een kleine moeite om iets te vermelden op de site,wij hebben dat boekske niet. :evil:
Slechts toen we binnen voor de zaal stonden, was er een bordje met vandaag en morgen geen MTB,bond werd verwittigd,site niet aangepast, excuses:daar zijt ge vet mee... En binnen werd ons nogal droogskes gezegd : het stond in ' tboekske. [-X Wij dan maar met zen allen naar Eeklo. Ons zien ze in Gentbrugge ni meer.
Magic 10
Mountainbiker

Post by Magic 10 »

ik stond er ook om 7u55 :oops: voor snot verdomme
ik hier nog geschreven dat hij wel door ging dus aan iedereen 1000 X sorry #-o :oops: #-o
vandaag wel in Herzele gereden daar was andere koek mooie rit trouwens
Post Reply