11-12/08/2007 Gentbrugge - AFGELAST!!!!!!!

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Umbra
Mountainbiker

Post by Umbra »

ridley255 wrote:mij mogen julli ok verwachten :drunk:
ik weet het niet zeker maar ik heb een heel klein vermoeden dat deze tochtdoor gavere paseerd, ik ben van gavere en heb hier al wat pijltjes gezien, gele met rode punt, ik weet niet of het deze van gentbrugge zijn maar ze hangen hier nog maar enkele dagen.
heeft er soms iemand intresse om de tt in gentbrugge samen met mij te rijden? :-D

Grtz
matthias
Deze pijltjes zijn van de TT in Oosterzele van vorig weekend :wink:
Op hun site is er bitter weinig info te vinden, alleen dat je kan starten in Zwalm en Gentbrugge en dat het een memorial is voor hun overleden voorzitter. Zeker dat de ritten voor MTB'ers zijn en niet voor wielertoeristen?

edit: flying P was me al voor met de pijltjes
Last edited by Umbra on Thu 09 Aug 2007 10:20, edited 1 time in total.
Umbra
Mountainbiker

Post by Umbra »

dubbele post
Last edited by Umbra on Thu 09 Aug 2007 10:19, edited 1 time in total.
Umbra
Mountainbiker

Post by Umbra »

ridley255 wrote:mij mogen julli ok verwachten :drunk:
ik weet het niet zeker maar ik heb een heel klein vermoeden dat deze tochtdoor gavere paseerd, ik ben van gavere en heb hier al wat pijltjes gezien, gele met rode punt, ik weet niet of het deze van gentbrugge zijn maar ze hangen hier nog maar enkele dagen.
heeft er soms iemand intresse om de tt in gentbrugge samen met mij te rijden? :-D

Grtz
matthias
Deze pijltjes zijn van de TT in Oosterzele van vorig weekend :wink:
Op hun site is er bitter weinig info te vinden, alleen dat je kan starten in Zwalm en Gentbrugge en dat het een memorial is voor hun overleden voorzitter. Zeker dat de ritten voor MTB'ers zijn en niet voor wielertoeristen?
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Staat toch VTT in de titel...
bikerLieven
Mountainbiker

Post by bikerLieven »

stevenvde wrote:. Heb nog niet te veel in het Gentse gaan rijden. Qua parkoers vergelijkbaar met dat van de 2ManyBikers TT's?
Alleszins niet. Onze TT gaat nooit die kant van de Schelde uit. (Wij blijven steeds de kant Wetteren). De tochten die ik al gereden hebben die vandaar uit vertrekken zijn meestal het best te vergelijken met de Bloso route van Laarne: vanuit G' brugge de Schelde over, dan wat richting Heusden, scheldedijk, Laarne (vaak een bevoorrading aan het kasteel) , Bommels in W'ren en Kalkense Meersen.

Ik zeg wel ' meestal' maar in dit geval durf ik het niet zeggen.
Umbra
Mountainbiker

Post by Umbra »

stevenvde wrote:Staat toch VTT in de titel...
maar op hun site staan die niet vermeld, enkel 25-45-70-110km die op wielertoeristenritten slaan vandaar mijn vraag :wink:
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Umbra wrote:
stevenvde wrote:Staat toch VTT in de titel...
maar op hun site staan die niet vermeld, enkel 25-45-70-110km die op wielertoeristenritten slaan vandaar mijn vraag :wink:
Yep, was ook al eens gaan kijken naar meer info omtrent de mtb-tochten, maar er is inderdaad daarover niet veel te vinden.
Ik ga het er toch op wagen denk ik??? :-? Veel is er zaterdag niet te doen, toch nie in mn buurt. Gent is het kortste bij voor mij. Heb spijt dat ik de zondag nergens kan rijden... #-o
unitas
Mountainbiker

vtt gentbrugge

Post by unitas »

hier is GEEN VTT noch op zaterdag noch op zondag

WAAR HALEN JULLIE DAT??????????
bieste
Mountainbiker

Re: vtt gentbrugge

Post by bieste »

unitas wrote:hier is GEEN VTT noch op zaterdag noch op zondag

WAAR HALEN JULLIE DAT??????????
Hier misschien?
Een tocht die mij in de zomer toch niet kan boeien. Wij kiezen dus voor Herzele zondag.
Steven vd Eynde
Mountainbiker

Euh, dat staat hier toch...
http://www.mountainbike.be/kalenders/to ... emaand.php

En alles wat op mtb.be verschijnt nemen we voor waarheid aan!? Of zijn er toch geen zekerheden meer in het leven? :-D

Heb het nochtans ook op verschillende club-pagina's zien staan (cameleon, wtc aalter...). En de afstanden spreken toch ook duidelijk voor mtb-tochten?

Nog een geluk dat ik nog es kom piepen of ik had daar anders proper gestaan tussen die asfaltracers? Nu weet ik het ook niet meer hoor.
Post Reply