ik ben ooit eens aangevallen geweest door een aap die uitgebroken was
uit de Olmense zoo!!! langs het kanaal sprong hij uit de struiken!!!!
a a a a amaai
Hebben jullie al rare dingen tegegekomen tijdens het biken?
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
-
Handige Harry
- Mountainbiker
-
Handige Harry
- Mountainbiker
Post by Handige Harry »
nee dat was vanaf ik ben aangevallen door de yeti, je weet wel de verschrikkelijke witte sneeuwman uit de himalaya! tijdens één van mijn vele avontuurlijke expedities ben ik hem perongeluk tegen het lijf gelopen!!! en ik verzeker u het was verschieten!
Wij hebben iets gelijkaardigs meegemaakt. Tijdens een TT die ik weet ni meer waar vertrok passeerden we het stuk van de rode route van Aarschot vlak na da ge den dijk bent afgereden (eigenlijk doet da niks terzake maar komMax Power wrote:Een heel eind geleden tijdens een TT reden we over een oude geasfalteerde spoorwegbedding. Zo'n 50m voor mij rijdt een andere deelnemer. Hij passeert langs een boerderij, waar ineens een hond uitschiet om achter die biker te lopen. Het tempo zat er goed in wegens meewind, en we reden zo'n 30 per uur. Dat beest werd dat natuurlijk al snel moe en ging al snel over naar een sukkeldrafje van 15 per uur. Ik durfde het beest niet oversteken omdat ik bang was dat hij in mijn wiel zou springen (het pad was net breed genoeg om 2 bikers naast elkaar te laten rijden maar dan moest je goed kunnen rijden). Ik ben er dan zo'n 2km achter blijven rijden, het beestje bleef maar lopen, tot hij echt uitgeput was en van het pad af ging.
-
Handige Harry
- Mountainbiker
-
Old Skool
- Mountainbiker
- Location: Geconverteerde oude citybike (RIP) / Speci Rockhopper Disc / Salsa El Mariachi (29'er rigid mudbike)
Deze zondag besloten om de nieuwe route in Hooglede-Gits uit te testen met de nieuwe fiets. Gestart met de rode, gevolgd door de blauwe. Halfweg de blauwe route kom ik midden een rommelmarkt terecht. Niet echt bizar, maar ben wel een serieuze tijd bezig geweest om alle pijltjes te zoeken om de route af te kunnen maken. Zo'n paaltje blijkt enorm handig te zijn om van alles en nog wat aan op te hangen of tegen te zetten. El al die verkopers maar kijken naar die bestofte kerel die met zijn blitse velo en klikschoenen op hunne rommelmarkt rondloopt.
-
Handige Harry
- Mountainbiker
Enkele weken geleden toen ik aan het rijden was in de balokken in wervik. Zag ik plots tien meter verder aan mijn linkerkant een vos uit een haag lopen die achter een kat (of iets anders zag het niet zo goed) zat. En gingen dan weer vliegens vlug in die struik. Toen ik naast die struik passeerde sprong die vos en die kat weer uit die struik. Heb met een snelle reflex kunnen ontwijken of het was erop.