01.09 - Ichtegem (W.Vl.) VISA Chrono Challenge

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

01.09 - Ichtegem (W.Vl.) VISA Chrono Challenge

Post by roy »

hallo bikers,

Aangezien ichtegem een buurgemeente en het parkoer over mijn trainingsparkoers zal lopen. Ben ik van plan eens een keer alles te geven op men bike :-D
Ik had een vraagje hoe zit dat juist bij de inschrijving. Volgens de site moet je gewoon de dag zelf gaan en inschrijven. Dus vraag ik me af ofdat je als niet verhuninghouder hetzelfde gedaan wordt met je.
Worden de tijden van mij dan ook opgenomen en kom je dan gewoon in het klassement te staan?
Tom M
Mountainbiker

Re: 01.09 - Ichtegem (W.Vl.) VISA Chrono Challenge

Post by Tom M »

roy wrote:hallo bikers,

Aangezien ichtegem een buurgemeente en het parkoer over mijn trainingsparkoers zal lopen. Ben ik van plan eens een keer alles te geven op men bike :-D
Ik had een vraagje hoe zit dat juist bij de inschrijving. Volgens de site moet je gewoon de dag zelf gaan en inschrijven. Dus vraag ik me af ofdat je als niet verhuninghouder hetzelfde gedaan wordt met je.
Worden de tijden van mij dan ook opgenomen en kom je dan gewoon in het klassement te staan?
Inschrijven kan ter plekke of je nu een vergunning hebt of niet - indien niet krijg je een dagvergunning. Je naam zal dus opgenomen worden in de uitslag als je de chrono uitrijdt en geen controlepunt mist.

tip: je kan eerst die in Geraardsbergen nog rijden ... die zal zo plat niet zijn als Ichtegem :wink:
Spark
Mountainbiker

Post by Spark »

Tom M wrote:
roy wrote:hallo bikers,

Inschrijven kan ter plekke of je nu een vergunning hebt of niet - indien niet krijg je een dagvergunning. Je naam zal dus opgenomen worden in de uitslag als je de chrono uitrijdt en geen controlepunt mist.

tip: je kan eerst die in Geraardsbergen nog rijden ... die zal zo plat niet zijn als Ichtegem :wink:
en wanneer is die precies?
lefke
Mountainbiker

Post by lefke »

Is echt parcours om te vlammen, zeker als het droog ligt. vorig jaar gereden en vrij veel asfalt en half verharde paden. Ik denk dat er een drietal korte klimmetjes waren, rest vlak.
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

De snelle tijden zouden mesch wel onder het uur en een half kunnen duiken.

khoop het goed te doen op men trainingsparkoers :wink:
kamikeli
Mountainbiker
Location: Krafstoff-Pervélo (mtb), Xesco 'superlight' (mtb)en francesco 'carbon'(race)

Post by kamikeli »

en wanneer is die precies?[/quote]

15 augustus. Zie topic i.v.m. Geraardsbergen of www.pervelo.be
Spark
Mountainbiker

Post by Spark »

[quote="roy"]De snelle tijden zouden mesch wel onder het uur en een half kunnen duiken.
quote]

Das ongeveer 33 gem?
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

Kzou het ook wel es proberen , maar da ga weel veel te rap gaan hé :-?
roy
Mountainbiker

Post by roy »

Spark wrote:
roy wrote: De snelle tijden zouden mesch wel onder het uur en een half kunnen duiken.
Das ongeveer 33 gem?
Wij hebben nog gemiddeldes van tegen de dertig gereden alier met de club.
Als het grootste deel baan is daar rijd je al een stuk boven de dertig en je kunt op de stukken ofroad ook vlug rijden.
Ik rijd 60 kilometer in mijn streek alleen zonder veel in het rood te gaan al 26.

Kdenk wel dat die rappe manne daar tot in staat zijn.
Spark
Mountainbiker

Post by Spark »

mja inderdaad, zou wel eens goed kunnen zijn.

kga misschien ook eens meedoen, tzou de 1ste chrono zijn voor mij. Gezien ik het parcour ook wel zéér goed zal kennen!
Post Reply