Profiteur
Dot 4 of 5.1?
Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
-
pctunner01
- Mountainbiker
Post by pctunner01 »
ook een vraag voor remolie
in mijn shimano lx van 2006 zit mineraal olie ;mag ik hier gewone dot olie in doen ,want mijn rem olie moet vervangen worden .
ik werk toch in een auto garage kan ik heb via mijn werk meer brengen of doe ik dan mijn dichtingen kappot ?
in mijn shimano lx van 2006 zit mineraal olie ;mag ik hier gewone dot olie in doen ,want mijn rem olie moet vervangen worden .
ik werk toch in een auto garage kan ik heb via mijn werk meer brengen of doe ik dan mijn dichtingen kappot ?
- XeRpiO
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Comp 2006 / Fox / Sram / Avid / DT Swiss / Thomson
nee dat mag je nooit doenpctunner01 wrote:ook een vraag voor remolie
want dan gaan idd je dichtingen eraan
-
pctunner01
- Mountainbiker
Wie heeft er ervaring met DOT 5.1. na lange afdalingen in het hooggebergte???
Ik heb Juicy's met DOT 4 en hiermee heb ik problemen gehad in de lange technische afdalingen. Na 10-15 minuten werd de olie te warm waardoor er waarschijnlijk gasbellen ontstaan. Vervolgens had ik geen druk meer in het systeem. Na afkoelen van het systeem (1 min) kon ik weer verder.
Kan Dot 5.1. dit probleem verhelpen (hoger kookpunt)??
Ik heb Juicy's met DOT 4 en hiermee heb ik problemen gehad in de lange technische afdalingen. Na 10-15 minuten werd de olie te warm waardoor er waarschijnlijk gasbellen ontstaan. Vervolgens had ik geen druk meer in het systeem. Na afkoelen van het systeem (1 min) kon ik weer verder.
Kan Dot 5.1. dit probleem verhelpen (hoger kookpunt)??