Aldi

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
inge c
Mountainbiker

Post by inge c »

kawa wrote:Waar ik een hekel aan heb in den Aldi zijn de kassamadammen....

Zo opgefokt uw waar bijeenstoempen op dat kleine stukje na hun scanner. En dan nog wat bijduwen :evil: Het gaat er nog eens van komen dat ik alles laat vallen, ik haat het dat een mens zo opgejaagd wordt om de spullen terug in zijn kar te krijgen.
Geef mij dan de Colruyt maar, lekker relax 8)
die aan de kassa zitten moeten wel hun aantal stuks hebben op een bepaald moment .
Dus daarom doen ze zo snel , heb me ook al geergerd dat ze niet een groter plaats hebben om je waar te kunnen leggen .

Maar ja is een duitsbedrijf en daar is de gestappo nog niet echt weg :P

inge [-o<
Metalcat
Mountainbiker

Post by Metalcat »

Bij den aldi is alles afgemeten en gecronometreerd, 13 minuten voor een pallet af te laden en ze moeten 3000stuks per uur halen aan de kassa. De kassa's daar kunnen blijkbaar een gemiddeld aantal stuks per uur berekenen en als ze (de aldi dames) hun getal ni halen kunnen ze het aftrappen :roll:
Spark
Mountainbiker

Post by Spark »

Metalcat wrote:Bij den aldi is alles afgemeten en gecronometreerd, 13 minuten voor een pallet af te laden en ze moeten 3000stuks per uur halen aan de kassa. De kassa's daar kunnen blijkbaar een gemiddeld aantal stuks per uur berekenen en als ze (de aldi dames) hun getal ni halen kunnen ze het aftrappen :roll:
Voor wat zo'n job betaald, zou ik mij toch niet laten opjagen hoor !! [-X
STUKA
Mountainbiker

Post by STUKA »

Feitelijk gaat mijn verwijt niet zozeer naar het personeel. Personeel en klanten worden opgejaagd en geen van de twee komt daar in feite gelukkig buiten. Indien het een beetje rustiger mocht zou het voor iedereen plezanter zijn.
De fout zit natuurlijk weer bij het management. Met winst zijn ze niet tevreden, nee, het moeten WOEKERwinsten zijn.
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

T'is toch simpel, ga gewoon naar nen andere winkel :roll:
Hier in Herentals, hebde ook nog zo'n supermarkt waar ze tenminste uw zakje fatsoenlijk inladen, en waar er zelfs nog een babbeltje afkan! :-)
Handige Harry
Mountainbiker

Post by Handige Harry »

die kassa madammen zijn ook een b
Cristalix
Mountainbiker

Post by Cristalix »

Handige Harry wrote:die kassa madammen zijn ook een b
... go on :-)

of bedoel je: " die kassa madammen hebben ook een B"? :lol:
Post Reply