12/08/07 Verviers 45 - 105 km l'Ardenne Bleue Open Trophy

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

nebraz M/29j. wrote:Ik ga met die 35€ eens op een andere keer het parcour rijden en erna eens goed gaan eten. :-D
Zeker omdat er voldoende alternatieven zijn dit weekend.
Amuseer jullie daar en doe de groeten aan Rita van mij. :wink:
vrijdag ga ik ze verkennen, is dan helemaal uitgepijld, moest ge goesting hebben, met 2 is altijd plezanter

en wie weet komt ge Rita tegen tijdens haar verkenning :lol:
nebraz
Mountainbiker

Post by nebraz »

Dank u voor het voorstel maar ik moet de vrijdag naar een BBQ. T'zal voor een anderek keer zijn.
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Headshot wrote:
nebraz M/29j. wrote:Ik ga met die 35€ eens op een andere keer het parcour rijden en erna eens goed gaan eten. :-D
Zeker omdat er voldoende alternatieven zijn dit weekend.
Amuseer jullie daar en doe de groeten aan Rita van mij. :wink:
vrijdag ga ik ze verkennen, is dan helemaal uitgepijld, moest ge goesting hebben, met 2 is altijd plezanter

en wie weet komt ge Rita tegen tijdens haar verkenning :lol:
Is Gunn-Rita al genezen?? Ze had een serieuze infektie.. ik kijk uit naar Pia :wink:
easyrider
Mountainbiker

prijs...

Post by easyrider »

Wat zitten er hier toch veel mensen die altijd moeten "janken" over de prijs. Op het verkoopforum is het ook altijd van dat !

Als je het niet eens bent met de prijs blijf dan thuis en ga rond de kerktoren rijden hé :evil:

Aan allen die er wel géén gaan veel succes ik en mijn vriendin doen er ook aan mee. Het word de 45 km op dat dit meer in de lijn ligt van het xc-rijden en das voorlopig waar we ons meest mee bezig houden.
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Ik doe ook de 45.. ik zal uw vriendin wel in het oog houden :wink:

De prijs, ja, het is altijd hetzelfde .. als je het te veel vind blijf dan thuis of rijd'em op vrijdag of zaterdag
Sosha
Mountainbiker

Post by Sosha »

Ik blijf thuis hoor. Ik zal me wel op een ander manier amuseren.
35 euro = 1400 oude BEF. Sommigen beseffen dit blijkbaar niet meer.
En ja het zou er nog aan mankeren zeker als je daarvoor geen kaderplaat en gechronometreerde tijd krijgt, alsook een deftige bevoorrading. Veel sponsorgenot en plezier tijdens jullie rit.
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

zaterdag ook mogelijkheid om te rijden? of verkenning alleen vrijdag?
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

zaterdag ook.
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

Persoonlijk vind ik de inschrijvingsprijs nog meevallen, alles word nu éénmaal duurder in het leven hé, je moet ook rekenen dat je vor deze prijs een ganse dag plezier beleefd.

Greetings the voltman
Vedette
Mountainbiker

Post by Vedette »

Blijkbaar is de prijs "het" onderwerp op dit onderwerp.
Sommige mensen betalen 160 euro om 4 dagen op Werchter rond te lopen, 40 euro om naar een voetbalmatchke met overbetaalde vedetten te gaan zien, kopen nen Harley, Bellen een vermogen op per maand met hun GSM of gaan naar de vrouwen. One life, Live it. Als ik zondagavond met een goed gevoel naar huis kom is het zijn geld waard geweest. Vorig jaar in Bouillon de Godefroid gereden, geen ernstige tijdsopname, afpijling was niet meer dan het permanente afgepeilde parcours, geen controles onderweg, ... en dat voor 22 euro. Toen voelde ik me bedrogen.
Post Reply