hardtail
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
-
Mister No Chaïn
- Mountainbiker
Post by Mister No Chaïn »
0²profi wrote:Met jouw budget zou ik me de commencal flame aanschaffen , test in O2 bikers klinkt zeer positief.
Inderdaad! De topicstarter twijfelt tussen Specialized en Trek en dan is het blijkbaar een sport je favoriete fiets in die prijsklasse aan te prijzenSusXT wrote:Nu heb je al 8 fietsen die men je heeft aangeraden. Snap je wat ik bedoel?
Ik zou toch ook eens een winkel aflopen om een Specialized die je ziet zitten te testen, als het je niet geheel overtuigd zou ik niet weten waarom je gewoon niet opnieuw een trek koop, aangezien je er toch content van bent
neen, als ik een fiets moest aanraden zou het sowieso al geen hardtail zijnSusXT wrote:Nu heb je al 8 fietsen die men je heeft aangeraden. Snap je wat ik bedoel?
daarom dat ik erbij plaatste dat je meestal je hart moet volgen.
had ik destijds toen ik een andere motor kocht mijn verstand gebruik zou ik nu rondrijden met een comfortabel model,
en niet eentje waar je knie achter je oor zit en je handen ter hoogte van de vooras
(duc 748)
En nu zijn het er 9.superlight wrote:neen, als ik een fiets moest aanraden zou het sowieso al geen hardtail zijnSusXT wrote:Nu heb je al 8 fietsen die men je heeft aangeraden. Snap je wat ik bedoel?![]()
Een Speci heeft zoals reeds gezegd een andere geometrie. Inderdaad mooie fietsen, maar maak toch maar eerst een testrit. Succes!
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
superlight wrote:Rocky Mountain Vertex 70,
adviesprijs van 2590 euro.
Laat de emoties vrij en koop met je hart,
zeker als je met zulke budgetten speelt.
Op termijn is dat nog het goedkoopst ook, elk jaar een nieuwe ......... kopen omdat de kleuren weer eens veranderen is ook duur.
- WT6
- Mountainbiker
Mig, als een carbon je interesseert, kijk eens naar de C'dale Taurine.
Daar heb je er ook al eentje voor een dikke 2000 euro. Toegegeven, dat is zeker niet de beste afmontage die je zal vinden, maar carbon geeft wel extra comfort.
Bovendien, componenten upgraden doe je toch, nu al of nadat ze versleten zijn. En dan ben je wel op pad met een van de betere kaders en een stijve fork(Fatty of Lefty).
Proberen die handel !!
Daar heb je er ook al eentje voor een dikke 2000 euro. Toegegeven, dat is zeker niet de beste afmontage die je zal vinden, maar carbon geeft wel extra comfort.
Bovendien, componenten upgraden doe je toch, nu al of nadat ze versleten zijn. En dan ben je wel op pad met een van de betere kaders en een stijve fork(Fatty of Lefty).
Proberen die handel !!
- De echte Flurk
- Mountainbiker
Post by De echte Flurk »
Daar U blijkbaar alleen maar oog heb, voor het uiterlijk van de fiets, hoop ik dat dit feit U niet de das zal omdoen. Een Trek staat gekend voor zijn zeer gunstige geometrie. Ik kan dit uit eigen ervaring bevestigen en dat zou U, als Trek-rijder zijnde, ook moeten kunnen. Trouwens, wanneer de maat 17,5" of 19,5" de uwe is, raad ik U aan om eens te vragen bij een Trek-dealer naar een Elite 9.7 model 2007. Daar ze er nog veel van hebben en het model 2008 hiervan reeds beschikbaar is, mogen deze fietskes weg voor €2033,00 ipv €2338,00. Wie weet, eventueel nog wat extra korting en duikt de prijs onder de €1900,00. Deze is dan misschien "maar" uitgerust met LX, maar als U wil, kan U iedere keer ergens iets moet vervangen zijn, deze vervangen met een ander en of beter onderdeel.
Greets
Flurk
Greets
Flurk