Granville Pulse

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Putteke
Mountainbiker

Post by Putteke »

Ik ben net eens gaan kijken maar het staat nergens op men kader op en ik weet het ook niet zo goed meer. Ik weet wel dat we nog aan het twijfelen waren tussen twee maten omdat ik er juist tussen zat. We hebben toen het kleinste kader gekozen, ik dacht dat het de maat M was maar ben niet heel zeker. Men binnenbeenlenget is 79cm.
Putteke
Mountainbiker

Post by Putteke »

Ik heb hierjuist men bar ends er eens afgehaald omdat ik ze eigenlijk alleen maar gebruik om bergop te rijden en het zou mij 130gr besparen. Maar nu vind ik dat men stuur nogal breed uit valt nadat ik ze er had afgehaald of is dat maar een gedacht?

Image
EL_NOPPES
Mountainbiker

Post by EL_NOPPES »

das een gedacht
EL_NOPPES
Mountainbiker

Post by EL_NOPPES »

Putteke wrote:Men binnenbeenlenget is 79cm.
perfect hetzelfde als mijn binnenbeenlengte en ik vind mijn kader er toch groter uitzien (18")
Putteke
Mountainbiker

Post by Putteke »

Ik ga er vanavond of morgen eens een testritje meedoen en dan zal ik weten of het lukt zonder de bar ends.

Ik vind het in ieder geval mooier.
Last edited by Putteke on Tue 07 Aug 2007 17:01, edited 1 time in total.
Putteke
Mountainbiker

Post by Putteke »

perfect hetzelfde als mijn binnenbeenlengte en ik vind mijn kader er toch groter uitzien (18")
Ja ik was wat aan het twijfelen omdat ik tussen een Medium en een large zat. Maar men FB zei dat ik dan beter de kleinste maat nam omdat die dan beter zou sturen en vinniger zou zijn.
Putteke
Mountainbiker

Post by Putteke »

Ik heb hierjuist een ritje gedaan met de bike op de vaste route van Meise en ik moet zeggen dat ik de bar ends niet echt gemist heb.
Dus waarschijlijk blijven ze eraf en staat nu men gewicht in droogweer setup op 10.83kg. :wink: :lol:
Putteke
Mountainbiker

Post by Putteke »

Zondag een dagje naar Houffa geweest.
Here some bike pics.

Men maat zijn Cube en mijne Granville.
Image

Mijn Granville op het einde van de dag.
Image

Mijn Granville op de rode route 3.
Image

Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's.
Het was echt een zalig dagje, we hebben rode route 3 en de blauwe 2 gereden in totaal goed voor zo'n 65km's. Ik was echt kapot, het was de eerste keer dat we in de ardennen gingen rijden en we hadden het toch een beetje onderschat. :lol:
Putteke
Mountainbiker

Post by Putteke »

Ik ben gisteren naar bikesport in Asse geweest en heb me een paar mooie updates gekocht.
Ik hoop dat ik daarmee men gewicht nog een beetje naar beneden kan brengen: tune bidonhouder,rode A2Z snelspanners,rode hope zadelpenklem en omdat ik het zonder bar ends maar niet gewoon werd heb ik mij toch maar pro alloy sl bar ends gekocht.
Putteke
Mountainbiker

Post by Putteke »

Hier zijn de foto's van de updates:

Image

Image

Image

Laat de commentaar maar komen :wink:
Post Reply