Vlezenbeek 03/08 (nacht) en 05/08/2007

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
driekes
Mountainbiker

Post by driekes »

stevenvde wrote:
kenny wrote:Ikzelf ben 4X verkeerd gereden. Ik kwam dan ook aan met 107km.
Het is daardoor dat je een 3-tal keer terug in ons zog reed. Je stak ons voorbij en iets verder sloot je weer aan. Aan de kerk in Beersel had iemand van ons drieën kettingbreuk en nadien hebben we u niet meer gezien...

Btw, bedankt aan die gast van hoebelbike.be die daar aan de kerk stond om te helpen de ketting te herstellen en vooral aan die biker die zijn enige quicklink afgaf! =D>
Kheb mijn best gedaan hé Steven ; )
Ik ga mijn ketting morgen ook met ne powerlink uitrusten. Dat staat op mijn ketting van mijne reservebike, maar ik was vergeten hoe gemakkelijk en snel daarmee een ketting hersteld is. Volgende keer neem ik het ook mee op het parcours om te depanneren.

grt, en tot volgend jaar?

Hendrik
Doobie
Mountainbiker
Location: Cube LTD Team 2007-Xt -Lx-Mavic Crossride-Formula K18- Reba -Selle Italia Flite & Scott Vantage

Post by Doobie »

Organisatie was gewoon top! Dit vertaalde zich in het uitdagend parcours, bevoorradingen met een diversiteit van fruit & een prachtige lokatie.
Door de postive spirit & ontvangst van de organisatie hadden we er zeker zin in om er aan te beginnen.
Ben van de streek & aangenaam verrast van het parcours :-)
2 x maal verkeerd gereden met een groepje. Maar dit zeker boven gekomen met een frisse pint achteraf :-D
Zeker tot volgend jaar =D>
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

driekes wrote:
Hendrik
Zeker en vast. Deze tocht moet je gereden hebben!
Toffel
Mountainbiker

Post by Toffel »

nikefootball.com wrote:Aan de organisatie van de Hoebelbike:

Gasten, aan wie & hoeveel zuipkaarten moet'k op de Hoebelfeesten trakteren opda ge mij een planneke zou bezorgen van het traject???

't Voetbalseizoen is herbegonnen, en 'k kon er zondag ni bijzijn op wat blijkbaar een weer erg geslaagde toertocht was... Als ge daarom de pijltjes efkes kunt laten hangen (een maand of 3).

Bikewash & douches is ni vandoen want da kan'k thuis ook.
Vlezenbeek ligt ni mijn achtertuin... mijne gansen tuin (6m²) ligt in Vlezenbeek!

We leven op hoop!
Tot volgende week?
stevenvde wrote:
driekes wrote:
Hendrik
Zeker en vast. Deze tocht moet je gereden hebben!
'k Wist het, hein...
In Vlezenbeek zit organisatorisch talent, écht waar!
(Beetje slijmen... Wie weet zit er vanavond 'n gedetailleerde routebeschrijving van het parcours in de bus :drunk: )
polarbear
Mountainbiker

Post by polarbear »

Top offroad parcours, stofwolken én blote buiken (bv2) op een Sunny Sunday - meer moet dat niet zijn ! =D>
jimi
Mountainbiker

Post by jimi »

na mijn wat mindere ervaring met de nachttocht heb ik de zondag ook gereden.......DIKKE PLUIM!
jammer van mijn belabberde conditie.......wschl heeft er iemand met naalden in mijn voodoopoppeke gestoken(ik vind de snoodaard wel)
dit is één van de beste tt's die ik meegemaakt heb,niks dan lof
jbo9538
Mountainbiker

foto's website

Post by jbo9538 »

Beste bikers,
Ik heb de vraag gesteld aan onze webmaster en laat asap iets weten wanneer ze beschikbaar zijn.
Jan.
lukke
Mountainbiker

Post by lukke »

Ik vond het ook de moeite waard. Prachtige toertocht. Ik heb wel één vraagje. Door omstandigheden (weinig tijd) heb ik de 30 km gereden (waren er 35) Is dit geen afstand bedoeld voor beginners? Ik vond deze tocht vrij technisch. = laatste 30km van de 80. 'kan me voorstellen dat deelnemers het een zware tocht vonden, of heb ik het mis?
mongske
Mountainbiker

Post by mongske »

Inderdaad , onze 34km tocht is best pittig (330hm) en soms vrij technisch.
Wij hebben wel de 15km als beginnersafstand.
Ik ben gisteren en vandaag gaan ontpijlen en heb 2 vaststellingen gedaan:waar onze 9 controleurs zondag de handen vol hadden om sabotage van bepijling te herstellen blijft na de tocht alles mooi hangen.
En ik heb de tocht bijna zonder netels of bramen kunnen rijden want maandag is iedereen wakker geschoten en zijn haag beginnen snoeien....
Bedankt voor jullie opmerkingen: dat van die kleurenblinden die onze fluo-oranje pijlen niet kunnen zien zullen we zeker onderzoeken.Is fel geel beter?
Snel beterschap aan alle gekwetsten ook.
Deefke
Mountainbiker

Post by Deefke »

Niets dan lof voor deze TT. Het was de verre verplaatsing van de streek rond Brugge zeker waard. Ik heb de 80 km. gedaan en tegen het einde toe toch een beetje dood gegaan. Ferm afgezien door in het begin spaarzaam te zijn met mijn drank waardoor er in de laatste 12 km. toch regelmatig krampen de kop op staken :cry: #-o .
Verder een prachtige tocht met pittige beklimmingen en leuke afdallingen, soms technisch en dan ook wel eens om volle bak naar beneden te vlammen. Dat hebben we toch niet in west-vlaanderen.
Het was de eerste keer dat ik deze streek aandeed en kom er zeker nog terug.
Ne dikke merci aan de organisatie en iedereen die mee hielp om mij een super zondagvoormiddag te bezorgen =D>
Alvast tot volgend jaar.
Post Reply