Massini
4de HouffalizeMountainbikeMarathon op zondag 26 augustus '07
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- MaC'Red
- Mountainbiker
hmmmaj kwak wrote:Dit is afhankelijk van de afstand(60km grootste groep). Maar echt stil sta je niet, hij is op een lint rijden.Massini wrote:ik ga me in elk geval nie laten meesleuren in die gezamelijke start, ge staat ginds boven toch waarschijnlijk strop voor de eerste off road strook.
Massini
Massini
- stoned biker
- Mountainbiker
Post by stoned biker »
Ideaal, ik heb me speciaal nog eens voor de 60 ingeschreven om eens te 'stunten' wat plaatsen betreft. vorige jaar rond de 250 met slechts 1 per week een tochtje van 50tal km. Dit jaar sta ik fysiek 2 keer zo sterk dus ik hoop op een plaatsje in de top 100. ik kijk er in ieder geval al enorm naar uit. Wel jammer dat mijn vaste bikepartner verstek moet geven wegens knieproblemenSidi wrote:ik denk dat er veel funklassers van andere jaren (60km) ni meerijden omdat er nu die wedstrijd in aarschot is voor de flanders cup.
Spijtig maar langs de andere kant weer wat plaatskes korter
Morgen nog een trainingske in poperinge!!
- Den Barbier
- Mountainbiker
Post by Den Barbier »
Heb mezelf een tijd geleden ook al ingeschreven voor de 60 km. Voor mij ook de eerste keer
Heb nog 5 ander bikers weten te overtuigen om mee te gaan. een beetje onderlinge concurrentie kan geen kwaad hé.
Zelf ben ik al tevreden als ik deze afstand kan uitrijden zonder ongemakken.
See you @ Houffa
See you @ Houffa