12/08/07 Verviers 45 - 105 km l'Ardenne Bleue Open Trophy
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
zoveelstebiker
- Mountainbiker
Post by zoveelstebiker »
Misschien een stomme vraag maar ik zie het op de site ( www.verviersmtb2007.be ) ni direct staan : kan er de dag zelf nog ingeschreven worden ?
- A d r i
- Mountainbiker
Voor de langste afstand weliswaar..
» Tarief Vergunninghouders*
* 105 km: 30 € (+ 10 € indien ingeschreven na 8 augustus 2007)
* 45 km: 20 € (+ 10 € indien ingeschreven na 8 augustus 2007)
Inbegrepen in de prijs: deelname aan de Ardenne Bleue Open Trophy, kaderplaat, de bevoorradingen, de elektronische tijdsregistratie en een t-shirt als aandenken.
* Vergunninghouders zijn verplicht hun licentie voor te leggen bij het afhalen van de kaderplaten.
» Tarief Niet-vergunninghouders
* 105 km: 35€ (+ 10 € indien ingeschreven na 8 augustus 2007)
* 45 km: 25€ (+ 10 € indien ingeschreven na 8 augustus 2007)
Diegene die zondag om monetaire of andere redenen niet kunnen aanwezig zijn kunnen hem vanaf vrijdag (gratis) gaan rijden. Wel voldoende eten en drinken meepakken.
» Tarief Vergunninghouders*
* 105 km: 30 € (+ 10 € indien ingeschreven na 8 augustus 2007)
* 45 km: 20 € (+ 10 € indien ingeschreven na 8 augustus 2007)
Inbegrepen in de prijs: deelname aan de Ardenne Bleue Open Trophy, kaderplaat, de bevoorradingen, de elektronische tijdsregistratie en een t-shirt als aandenken.
* Vergunninghouders zijn verplicht hun licentie voor te leggen bij het afhalen van de kaderplaten.
» Tarief Niet-vergunninghouders
* 105 km: 35€ (+ 10 € indien ingeschreven na 8 augustus 2007)
* 45 km: 25€ (+ 10 € indien ingeschreven na 8 augustus 2007)
Diegene die zondag om monetaire of andere redenen niet kunnen aanwezig zijn kunnen hem vanaf vrijdag (gratis) gaan rijden. Wel voldoende eten en drinken meepakken.
Last edited by A d r i on Mon 06 Aug 2007 16:34, edited 1 time in total.
Vandaag 2°stuk gaan verkennen vanaf Verviers.Eerst ri.Ttheux gereden en boven op de klim aan het kruispunt naar links.Daar stonden de officiele bordjes en ook nog het aantal kilometers te gaan.Dat denk ik toch ,eerst bordje 75 nadien 73 en dan nog eens 71.nadien geen bordjes meer gezien en terug de weg gezocht via afgebleekte rode pijlen.Na een 40km niks meer gevonden.Nochtans stond er een kruis dat ik niet rechtdoor mocht gaan dan links afgedaald,maar kwam in een bos terecht waar ze precies een hut hebben gebouwd,ben nog tot aan het riviertje gegaan,niks te zien.Terug naar boven en naar het eerst volgende dorp gereden en zo terug op Jalhay naar Verviers.Nochtans ,volgens de organisator,zou het parcours moeten gepijlt zijn 7 dagen op voorhand.Ik denk dat er nog zullen vloeken als ze nu op verkenning gaan.
Misschien moet ik mij maar eens GPS aanschaffen,maar al bij al toch goed geamuseerd.Zalig zo 's morgens vroeg in je eentje door de bossen trekken.Gelukkig niet plat gevallen,of kettingbreuk want was men zadeltasje vergeten met alle reservemateriaal.
Aan allen die meerijden veel geluk maar maakt er vooral een leuke tocht van ,want het is de moeite.Spijtig genoeg kan ik niet komen kijken want woensdag vertrek ik op verlof.
Misschien moet ik mij maar eens GPS aanschaffen,maar al bij al toch goed geamuseerd.Zalig zo 's morgens vroeg in je eentje door de bossen trekken.Gelukkig niet plat gevallen,of kettingbreuk want was men zadeltasje vergeten met alle reservemateriaal.
Aan allen die meerijden veel geluk maar maakt er vooral een leuke tocht van ,want het is de moeite.Spijtig genoeg kan ik niet komen kijken want woensdag vertrek ik op verlof.
Voor deze geldklopperij pas ik . Verviers shame on you. Aan de voorinschrijvingen te zien wordt het zeker geen overrompeling. ( momenteel een 215 deelnemers voor de 105 km en slechts een 60 - tal voor de 45 km ).
Ik volg dan ook de raad van Lowie en ga naar Gomzé-Andoumont voor slechts 8 euro.
Ik volg dan ook de raad van Lowie en ga naar Gomzé-Andoumont voor slechts 8 euro.
Last edited by FujiMan on Mon 06 Aug 2007 16:46, edited 1 time in total.
Organisatorisch is een WK wel iets totaal anders dan de bataille hoor...FujiMan wrote:Voor deze geldklopperij pas ik . Aan de voorinschrijvingen te zien wordt het zeker geen overrompeling. ( momenteel een 215 deelnemers voor de 105 km en slechts een 60 - tal voor de 45 km ). Verviers shame on you.
Ergens begrijp ik wel de peperdure prijzen, in het buitenland betaal je ook klassiek vrij veel. Je krijgt dan ook veel meer kwa omkadering, bepijling, veiligheid, etc...
Je moet echter voor jezelf uitmaken of je zoveel geld wilt neertellen voor die ganse show, of dat je kontent bent met wat kalkpijlen, en een bbq worst na de rit... (ikzelf kies alvast voor de bbq worst...).
- A d r i
- Mountainbiker
Joepie, dan rij ik nog eens top-100FujiMan wrote:Voor deze geldklopperij pas ik . Verviers shame on you. Aan de voorinschrijvingen te zien wordt het zeker geen overrompeling. ( momenteel een 215 deelnemers voor de 105 km en slechts een 60 - tal voor de 45 km ).
Zoals Iegienie zegt, komt wel wat bij kijken.. zo staan er bvb 150 signaleurs langs het parkoers, en die hebben allemaal honger en dorst hoor.
ik ga omdat ik de streek daar een warm hart toedraag (toegegeven, de Bataille was dan ook een optie maar ik wil zo'n WK circus ook wel eens meemaken)
- Barny
- Mountainbiker
Natuurlijk zijn het de recreanten die hier mee de boel bekostigen en ik ben blij dat ik daar een bijdrage aan kan doen om een wk wedstrijd in ons landje te laten plaatsvinden. Hoevelen van jullie vinden het mtb in België stiefmoederlijk behandeld? Wel ik bezie het als mijn bescheiden aandeel in de broodnodige steun voor het mtb in België en tegelijkertijd kan ik zo eens een wk sfeertje opsnuiven vanop de track en niet langs de kant.FujiMan wrote:Voor deze geldklopperij pas ik . Verviers shame on you. Aan de voorinschrijvingen te zien wordt het zeker geen overrompeling. ( momenteel een 215 deelnemers voor de 105 km en slechts een 60 - tal voor de 45 km ).