bikepartners regio Opwijk

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Deere Power
Mountainbiker

Post by Deere Power »

Vermits ik just naast Michel Esselens woon waar de Waayenberg Kermis is zal ik al mijn oprit ter beschikking stellen als parking
van de Geblesseerden....
Mitch01
Mountainbiker

Post by Mitch01 »

crash biker wrote:We moeten weldra eens een avond van de "ongelukkigen sedert de laatste maanden" organiseren, zal wel wa volk zijn!
Mitch, Kiki, Deere Power, ondergetekende, (Streets bijna) .......

Anders moeten we zondag a.s.("boerenbike") al wa afspraken maken... :-D :-D :-D
Is idd goed idee, a propo, heb nieuwe bike gekocht, ne scott scale 50.
Met wa geluk zondag er al mee rijden op de boerenbike.
Slechtste geval hem maandag pas gaan afhalen.

@ straffers

Ik heb een datum vastgegelegd om die mannen van Perk hier uit te nodigen.
Mag alvast 28 oktober opschrijven in agenda want heb al zaaltje en douchekes vastgelegd. Ondertussen nog een paar andere dingskes aan uitdokteren. Willen jullie ons helpen om een route van +/- 50km uit te stippelen?
crash biker
Mountainbiker

Post by crash biker »

Millenniumbiker Mitch01 wrote:
@ straffers

Mag alvast 28 oktober opschrijven in agenda want heb al zaaltje en douchekes vastgelegd. Ondertussen nog een paar andere dingskes aan uitdokteren. Willen jullie ons helpen om een route van +/- 50km uit te stippelen?
Is genoteerd Mitch, brengen de rest op de hoogte.
(Proficiat met uw aankoop)
Mitch01
Mountainbiker

Post by Mitch01 »

crash biker wrote:
@ straffers

Thxs Crash

Heb ondertussen "Scale" op stal.
Al een paar toerkes mee gereden en gaf me onmiddelijk een WAUW gevoel.
Niet te vergelijken met men vorige.

grtz
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

crash biker wrote:
@ straffers

Thxs Crash

Heb ondertussen "Scale" op stal.
Al een paar toerkes mee gereden en gaf me onmiddelijk een WAUW gevoel.
Niet te vergelijken met men vorige.

grtz
Mooi
dat belooft voor de volgende ritten

Streets
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

Hoe was het afpijlen?
moeten er nog weggedaan worden?

Streets
mitsy
Mountainbiker

Post by mitsy »

Hallokes krokettekes

Na ene lange periode van ,plaaster, congé, cider en dergelijke vlieg ik der weer vollen bak in.

Ga zondag den dodentocht voor fietsers meerijden om wa loskes te kommen (of te verkrampen).
Indien er nog liefhebbers zijn, we hebben om 8 u aan de covee afgesproken om dan naar bornem te rijden.
Meng, Dirk en ikke gaan al zeker mee.
Is niet echt MTB maar 100 km baan.
Meng heeft deze vorig jaar al is gereden en zou wel eens de moeite waard zijn.
De slicks zijn in elk geval al gemonteerd en de zon hebben we ook al mee (30° voorspeld) dus een bruin (of rood) velleken bij aankomst gegarandeerd.
Vergeet de vrouwkens niet te verwittigen dat ze de patattekes niet moeten voorzien want zal vermoedelijke aankomst zijn rond 15 u.
Als ik weet met hoeveel we exact rijden kan ik ene lunchpaket voorzien en laten brengen tegen de middag . Zo hoeven we niet met een rugzak rond te zeulen.

Laat maar iets weten...

Hroetjes KIKI

PS:

@ crash :veel beterschap
@ mitch :-benieuwd om uw nieuw machien te zien
-bepijling voor perk komt in orde (er was een voorstel gedaan intern bij ons dat jullie de accomodatie en drank voorzien en dat wij een toer van 50 km uitstippelen,maar zullen eens samenkomen om dit concreet te bespreken).
@ al de rest: bike ze.
crash biker
Mountainbiker

Post by crash biker »

Streets wrote:Hoe was het afpijlen?

Streets
Volgens de geruchtenmolen : ok.
Volgens welingelichte bron is er op den après nog een "café zonder bier gezet".... :drunk: :drunk:

Sinds dinsdag verlost van de plaaster, vandaag een paar meters met de bike afgelegd.
Zal afwachten worden en ondertussen pijn wa verbijten. Zal met nen dag seffes verbeteren zeker.
Tot weldra bikers.
mitsy wrote:
Na ene lange periode van ,plaaster, congé, cider en dergelijke vlieg ik der weer vollen bak in.

Heb u hier idd. deze middag zien voorbij flitsen........in't geniep aan't bijtrainen.

Meng heeft deze vorig jaar al is gereden en zou wel eens de moeite waard zijn.

Heb die in't verleden ook al een paar keer gereden; idd. wel eens de moeite waard.
Streets
Mountainbiker

Post by Streets »

mitsy wrote:Ga zondag den dodentocht voor fietsers meerijden om wa loskes te kommen (of te verkrampen).
Indien er nog liefhebbers zijn, we hebben om 8 u aan de covee afgesproken om dan naar bornem te rijden.
Meng, Dirk en ikke gaan al zeker mee.
Is niet echt MTB maar 100 km baan.
Ik ben nog aant twijfelen
het is de zondag ook 120 km MTB in Aalst
dat klinkt ook goe, ik kom vermoedelijk om 8u (als de klein mannen mijne wekker niet verzetten)naar de covee
om daar te bekijken wat ik ga doen,
meerijden naar Bornem (gaan jullie per fiets?)
of doorrijden met de fiets naar Aalst voor de 120 km + extra's te doen
(als er nog liefhebbers zijn??)

tot zondag

Streets
mitsy
Mountainbiker

Post by mitsy »

Gisteren meegereden in bornem

Is wel goe voor de conditie maar de keuze van de banen vond ik toch wa flauwkes (klei, baardegem ;van Okay tot Maxess via hoofdbaan,enz...)
Maar ja Dat zal waarschijnlijk organisatorisch nie te doen geweest zijn om 5000 man langs die smalle binnenwegskes te sturen.

Verder met 4 straffers uitgereden, geprobeert van steevast een 30 aan te houden zodat we uiteindelijk op een gemiddelde van 25,5 KM/U uitkwamen.
Na een lauw warme brigsen trippel achterover te hebben gekapt toch maar besloten van ons biezen te pakken en onderweg een koeler glaasken te consumeren. :drunk:

Besluit:
Is eens iets anders maar zeker nog is voor herhaling vatbaar.

PS:
aan de miekes van wielerploeg "pro fit",JAWADDEDADDE....ALLOKES MIAUWKES .x :bounce: :bounce: :bounce:

Hroeten
Kiki
Post Reply