Fijne tocht : voor de 100 km gestart. Rond km 60 een geweldige hongerklop gekregen -was wat gellekes vergeten, bananen bleken onvoldoende- , die niet meer is goed gekomen. Aan de bevoorrading aan km 67 nog getracht de batterijen op te laden, maar toch maar binnengereden via het 55 km parcours : 75 km op de teller.
Maar dankzij het weer en de echt knappe organisatie toch een topdag gehad.
Enig minpuntje : uitpijling was niet optimaal. Jullie kunnen er natuurlijk niet aan doen dat ik kleurenblind ben, dus de fijne oranje (?)pijlen zoeken in een natuurlandschap is zowiezo al niet evident, maar hier en daar toch wat ongelukkig gehangen, niet vanuit het standpunt van de biker die tegen 20km/u een 50-tal meter voorruit tracht zijn weg te scannen. Dit blijft ook op onze eigen TT een aandachtspunt blijven !
Vlezenbeek 03/08 (nacht) en 05/08/2007
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
zwiebertje
- Mountainbiker
Post by zwiebertje »
Ik had hier geen problemen met de bepeiling,integendeel,ik zag ze vrij goed op voorhand.
Enkel voor de uiteindelijke richting van de peiltjes,was het soms maar de laatste 10 m goed te zien!
Maar dat zal dan wel aan mijn oogjes zijn,die niet meer zo scherp zijn!
Peter van de herders daarentegen zag ze helemaal niet staan,en een derde man Geert van ons groepje zat hier zowat tussenin!
Het meeste last had ik van zweet dat in de ogen voor irritatie zorgde,volgende keer een zweetband aan te bevelen bij deze temp.
Enkel voor de uiteindelijke richting van de peiltjes,was het soms maar de laatste 10 m goed te zien!
Maar dat zal dan wel aan mijn oogjes zijn,die niet meer zo scherp zijn!
Peter van de herders daarentegen zag ze helemaal niet staan,en een derde man Geert van ons groepje zat hier zowat tussenin!
Het meeste last had ik van zweet dat in de ogen voor irritatie zorgde,volgende keer een zweetband aan te bevelen bij deze temp.
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Best es laten nakijken. Heb mijn Garmin ook pas sinds 2 weken en die geeft toch een ander profiel op. Zelfs de km's bleken altijd te kloppen als degene die vermelde stonden bij de ravito's. Voor de moment ben ik daar dus tevreden van. Ik meende gisteren gezien te hebben dat je hetzelfde model hebt.kenny wrote: Ik zou het ook gaan denken, het is nochtans zo'n nieuwe garmin Edge
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Het is daardoor dat je een 3-tal keer terug in ons zog reed. Je stak ons voorbij en iets verder sloot je weer aan. Aan de kerk in Beersel had iemand van ons drieën kettingbreuk en nadien hebben we u niet meer gezien...kenny wrote:Ikzelf ben 4X verkeerd gereden. Ik kwam dan ook aan met 107km.
Btw, bedankt aan die gast van hoebelbike.be die daar aan de kerk stond om te helpen de ketting te herstellen en vooral aan die biker die zijn enige quicklink afgaf!
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
Re: fonzzzie
fonzzzie wrote:Ik heb ulle gedepaneerd, het is trouwens ne POWERlink
Twas graag gedaan.
Naar het einde toe zat je ergens in het gras? Probleem gehad?
- TS biker
- Mountainbiker
- Location: BMC TE01 29 - Sram x.0 2x10 - BOR/Tune hubs + XMD333 29" - DT XRR 470
't was weer een toffe tocht, de 80 gedaan (vanwege te weinig gefietst de laatste tijd), altijd een goed tempo kunnen onderhouden, altijd in de buurt gehangen van 2 team2mega saeco mannen die hetzelfde tempo onderhielden als ik.
Op het einde van de tocht vond ik het wel wat minder, enkele stukken waren met de ogen toe en op hoop van ... want je zag daar "letterlijk" door het bos de bomen niet meer
Zeer goede bevoorrading, de watermeloen deed goed, tot volgend jaar maar weer
Op het einde van de tocht vond ik het wel wat minder, enkele stukken waren met de ogen toe en op hoop van ... want je zag daar "letterlijk" door het bos de bomen niet meer
Zeer goede bevoorrading, de watermeloen deed goed, tot volgend jaar maar weer
- Gwen
- Mountainbiker
Supertocht! Weer een zondag dolle pret.
Ook een keer of 4 de mist in gegaan wat pijltjes betreft, maar eigenlijk lag dat meer aan mijn onoplettendheid dan aan iets anders.
Mooie passages door de bossen, geniepige smalle singletracks, pittige hellingen, technische afdalingen,... 't zat er al in. Chapeau voor de organisatie, staat al aangestipt voor volgend jaar.
Ook een keer of 4 de mist in gegaan wat pijltjes betreft, maar eigenlijk lag dat meer aan mijn onoplettendheid dan aan iets anders.
Mooie passages door de bossen, geniepige smalle singletracks, pittige hellingen, technische afdalingen,... 't zat er al in. Chapeau voor de organisatie, staat al aangestipt voor volgend jaar.