48km gedaan (46 dus) .. 440 hoogtemeters waarvan 175 voor de povere bevoorrading, 265 meterkes erna.
Toch een geslaagde tocht
05/08/07 BEKKEVOORT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- bert bibber
- Mountainbiker
Post by bert bibber »
verslagje van de x-treme bikers
wegens de vakantie periode wist ik dat er niet veel x-treme bikers aanwezig gingen zijn.
maar dit houd me niet tegen om wat km's te gaan biken
dus helemaal alleen naar bekkevoort met de bus !!
maar daar stonden van roy en filip reeds
En ik had afgesproken met daan om ook eens mee te biken
dus we waren nog met een mooi groepje 4 man
amaai mijn benen ik voelde nog de km's van gisteren.
na de bevoorading beslist om de 48 km te doen en niet de 65 km
van roy en filip ging een beetje te snel voor mij
bevoorading was voldoende
voor daan want hij was nog de betere op het einde
kaarsje was op
om 10H00 reeds binnen nog snel een terasje gedaan.
46 km en een gem van 24,7
tot de volgende bert
ps : deze week
dins : 55km
dond : 30 km
zaterdag: 40km
zondag : 46 km en in de namiddag kappitel tocht 45 km tegen slakke gang maar das goed voor de beentjes los te rijden
wegens de vakantie periode wist ik dat er niet veel x-treme bikers aanwezig gingen zijn.
maar dit houd me niet tegen om wat km's te gaan biken
dus helemaal alleen naar bekkevoort met de bus !!
maar daar stonden van roy en filip reeds
En ik had afgesproken met daan om ook eens mee te biken
dus we waren nog met een mooi groepje 4 man
amaai mijn benen ik voelde nog de km's van gisteren.
na de bevoorading beslist om de 48 km te doen en niet de 65 km
van roy en filip ging een beetje te snel voor mij
bevoorading was voldoende
kaarsje was op
om 10H00 reeds binnen nog snel een terasje gedaan.
46 km en een gem van 24,7
tot de volgende bert
ps : deze week
dins : 55km
dond : 30 km
zaterdag: 40km
zondag : 46 km en in de namiddag kappitel tocht 45 km tegen slakke gang maar das goed voor de beentjes los te rijden
Wacht maar tot u vliegmachien af is, dan hang ik in u wiel.Ben nog net thuis geraakt (met dank aan Hemd zijne brede rug)
Goei lange klimmetjes, zo heb ik het graag. Kon wel niet meer fluiten na zo van die koekjes verorberd te hebben op de bevoorrading.
Snel parcours, bandjes waren bijna aan het smelten.
met al het voorgaande ben ik het eens
ik was voor de 65 km gegaan maar na de tweede bevoorrading (waar ik 53 km) had, stond er een bordje met een pijl recht af en 15 km, ik dacht dat klopt ongeveer want ik had gehoord dat het 68 km zou worden;
Bleek achteraf dat ik de tocht van 15 km genomen had en mijn totaal afstand was nu 57 km. daar had men de 65 km toch ook kunnen aanduiden.
ik was voor de 65 km gegaan maar na de tweede bevoorrading (waar ik 53 km) had, stond er een bordje met een pijl recht af en 15 km, ik dacht dat klopt ongeveer want ik had gehoord dat het 68 km zou worden;
Bleek achteraf dat ik de tocht van 15 km genomen had en mijn totaal afstand was nu 57 km. daar had men de 65 km toch ook kunnen aanduiden.
-
Illuminat0r
- Mountainbiker
Post by Illuminat0r »
Ik heb op elke splitsing duidelijk bordjes 68 én 15km gezien.Rudolf wrote:met al het voorgaande ben ik het eens
De tweede bevoorrading was echter op 50km dus nog 15km te gaan...
er is een nuance tussen "15km" en nog "15km"...
- Crash Boom!
- Mountainbiker
Post by Crash Boom! »
Jep ik neem heel de rit op ,kan met mijn archos 604 zo een 5 uur aan film opslaan .filmpje is wel leuk :D
Neem je heel de rit op?
-
Illuminat0r
- Mountainbiker
Post by Illuminat0r »
Amaai, das niet nixCrash Boom! wrote:Jep ik neem heel de rit op ,kan met mijn archos 604 zo een 5 uur aan film opslaan .filmpje is wel leuk :D
Neem je heel de rit op?
Maar goed dat ik dat niet bij had, want dan had er ne frontale crash opgestaan in een afdaling