Vlezenbeek 03/08 (nacht) en 05/08/2007

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Fry
Mountainbiker

Post by Fry »

kenny wrote:Ik had op de 100km 2815 stijgende hoogte meters. Practige tocht, maar bij momenten toch wel schandalig slechte bepijling. Ikzelf ben 4X verkeerd gereden. Ik kwam dan ook aan met 107km. Anders schitterend in orde. Tot volgend jaar.
2815 hoogtemeters??
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Fry wrote:
kenny wrote:Ik had op de 100km 2815 stijgende hoogte meters. Practige tocht, maar bij momenten toch wel schandalig slechte bepijling. Ikzelf ben 4X verkeerd gereden. Ik kwam dan ook aan met 107km. Anders schitterend in orde. Tot volgend jaar.
2815 hoogtemeters??
nja, maar daar moet ik wel bijzeggen dat ik op wel zéér slechte plaatsen misreden ben #-o hoewel het mij ook wel zeer veel lijkt.
Fry
Mountainbiker

Post by Fry »

kenny wrote:
Fry wrote:
2815 hoogtemeters??
nja, maar daar moet ik wel bijzeggen dat ik op wel zéér slechte plaatsen misreden ben #-o hoewel het mij ook wel zeer veel lijkt.
ja maar dan nog =;
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Ik had bij aankomst een kleine 1300 hm's op de teller. Heb na de laatste bevoorrading wel een kleine 5 km gereden zonder de teller opgezet te hebben. Zal denk ik max 1500 hm's zijn voor de 103 km.

Wij zijn ook een aantal keer misgereden. Op sommige plaatsen hingen de pijlen perfect, maar op een aantal plaatsen hingen ze toch wat laat. Maar dat kan natuurlijk ook aan ons liggen. Maar toch pet af voor de organisatie. Als je een dergelijke tocht moet uitstippelen...

Op een bepaald moment begon er een jogger van zijnen tek te maken. Naar zijn goesting waren we met iets te veel. 'Als ik ga mtb'en is dat maximum met 4 man. Dat is hier precies Blankenberge vandaag.' En nog veel van dienen blabla. Dat zijn honden niet aan de leiband liepen was natuurlijk geen probleem. Op een redelijk smalle singletrack wou hij zelfs niet op zij gaan. Spijtig genoeg beginnen er meer en meer van die mannekes rond te lopen. :evil: Wij zijn dan maar hoffelijk gebleven, al moet ik zeggen dat ik hem graag de kant had ingereden. Zo een arrogante zak.
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

ook geweest...met opnieuw een valpartij en pijn aan de ribben tot gevolg :-? (vandaar de verkoop ticket cristalp).
ik had 65 km (vanaf bevoorrading 3 op de weg binnengereden, laatste 12 km wel terug het parcours gevolg) met 867 hoogtemeters.

De eerste km's saai, veld en dokkerwegen...maar gaande weg kwamer er meer en meer leuke stukken.
Org. heeft meer dan zijn best gedaan om een aantrekkelijke tocht in die streek uit te stippelen.

Nen hele hoop bekend volk gezien, met de Quadri nog iets gaan drinken.
Jokke
Mountainbiker
Location: Klein Attitude Race SS + Spark LTD 2011 & Spark SL 2016

Post by Jokke »

kenny wrote:Ik had op de 100km 2815 stijgende hoogte meters.
Kenny, met alle respect maar ik denk dat uw meterke ook last had van de warmte 8)
We zijn zelfs een paar keer onder de zeespiegel geweest als ik uw profieltje mag geloven. [-X
Last edited by Jokke on Mon 06 Aug 2007 10:33, edited 1 time in total.
tyro13
Mountainbiker
Location: BMC te01 xtr 2015. Bmc slr01 campa superrecord Ax lightness lightweight 5.85kg

Post by tyro13 »

=D> aan de organisatie;SCHITTEREND hier mogen wat organisaties een puntje aan zuigen. Jammer genoeg werd mijn tocht gestaakt door een domme val en een stuk ijzerdraad mijn linkeronderbeen doorboorde met als gevolg 17hechtingen. Verder nogmaals proficiat en dank u voor mijn fiets op te halen bij de 2e bevoorrading en dat vriendelijke mensen mij kwamen ophalen aan de kliniek.Thanks

ps ce cuvee rené was mjammie!
berggeitje1
Mountainbiker

Post by berggeitje1 »

Ik kan het ook maar bevestigen, het was een mooi tochtje.
Ik heb de 100km gereden met enkele leuke technische stukjes en pittege klimmetje net waar ik van hou.
Qau hm moeten zouden het er om en bij de 1300hm geweest zijn. Moet zelf toegeven, ik had de tocht lichtje onderschat misschien komt het ook wel door de extreme hitte. In ieder geval mij zien ze daar volgende jaar terug, alles was goed geregeld en de organisatie was zeer vriendelijk.
Het is leuk om zo'n tochten te mogen rijden.

groetjes
wim
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Jokke wrote:
kenny wrote:Ik had op de 100km 2815 stijgende hoogte meters.
Kenny, met alle respect maar ik denk dat uw meterke ook last had van de warmte 8)
We zijn zelfs een paar keer onder de zeespiegel geweest als ik uw profieltje mag geloven. [-X
Ik zou het ook gaan denken, het is nochtans zo'n nieuwe garmin Edge
Post Reply