12/08/07 Verviers 45 - 105 km l'Ardenne Bleue Open Trophy
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- .::Andy::.
- Mountainbiker
Ik heb mijne fully al klaargezet. Het venijn zit em in de staart. Na 60 km berg op en berg af ben ik toch leeg en is het extra comfort van mijn fully met een grotere voorvork (tot 130 mm tegenover 80 mm) welkom.
Voelde bij de RDHF op 't laatste mijn armen niet meer met mijne HT. Als ik dit allemaal lees ga ik voor "aankomen binnen de tijd" en genieten van alles wat zo een WK meebrengt.
Voelde bij de RDHF op 't laatste mijn armen niet meer met mijne HT. Als ik dit allemaal lees ga ik voor "aankomen binnen de tijd" en genieten van alles wat zo een WK meebrengt.
- Mountainbiker
Post by .::Andy::. »
ik ben volop aan het trainen! volgende donderdag tot zondagmorgen zit ik in Houffalize om te trainen, de zondag rij ik door naar Verviers en daarna rij ik naar huis om dan te trainen voor Poperinge XL
- A d r i
- Mountainbiker
Vandaag de Rode van Theux gedaan en ik ben de pijltjes tegengekomen beneden aan de Forges Thiry. Alles is volgens mij gepijlt..alleen de prive stukken kan je natuurlijk nog niet in.roger wrote:Vrij goed,allee eigenlijk heel goed,geen moddertoestanden enkel de keien liggen nat .Vooraan Nobby Nic(1,8bar) en achteraan Schwalbe Smart(2bar),tubelessen en nergens problemen gehad.Ben nochtans gewoon van met een fullsuspension te rijden maar vandaag wilde ik eens op een moeilijk parcour men hardtail en men rug testen en ik moet zeggen het verbaasde mij hoe vlot het ging.Misshien kan het ook zijn dat men hardtail maar 9,850 weegt tegen men Fullsuspension van 11,100kg..::Andy::. wrote:roger, hoe ligt het parcours er momenteel bij?
het was dan ook maar 45km dat we gedaan hadden.Misschien op langere afstand zou ik anders spreken.
Voor diegenen die niet meerijden,raad ik aan van toch een dagje vrij te maken want het is mountainbiken van de hoogste plank.Ze waren vandaag de bordjes aan het hangen,want volgens de UCI moet het parcours 7 dagen voor de wedstrijd gekend zijn.
A d r i wrote:Vandaag de Rode van Theux gedaan en ik ben de pijltjes tegengekomen beneden aan de Forges Thiry. Alles is volgens mij gepijlt..alleen de prive stukken kan je natuurlijk nog niet in.roger wrote:Vrij goed,allee eigenlijk heel goed,geen moddertoestanden enkel de keien liggen nat .Vooraan Nobby Nic(1,8bar) en achteraan Schwalbe Smart(2bar),tubelessen en nergens problemen gehad.Ben nochtans gewoon van met een fullsuspension te rijden maar vandaag wilde ik eens op een moeilijk parcour men hardtail en men rug testen en ik moet zeggen het verbaasde mij hoe vlot het ging.Misshien kan het ook zijn dat men hardtail maar 9,850 weegt tegen men Fullsuspension van 11,100kg..::Andy::. wrote:roger, hoe ligt het parcours er momenteel bij?
het was dan ook maar 45km dat we gedaan hadden.Misschien op langere afstand zou ik anders spreken.
Voor diegenen die niet meerijden,raad ik aan van toch een dagje vrij te maken want het is mountainbiken van de hoogste plank.Ze waren vandaag de bordjes aan het hangen,want volgens de UCI moet het parcours 7 dagen voor de wedstrijd gekend zijn.
Adri,dit stuk is effectief gepijlt.voor ons was dat na 35km dat we de eerste bordjes zagen hangen.De personen waren toen nog bezig met hangen,wij zijn dan maar verder gereden op de rode pijlen die voor het laatste stuk een nieuw rood kleurtje hebben gekregen.Ik denk dat vanaf morgen het ganse parcour zal gepijlt zijn.Na men 1960m hoogtemeters van gisteren er vandaag nog 1150 bij gedaan in de rit van de "kastelen van de Condroz "over 105km,prachtige rit.Morgen weet ik nog niet,misschien lekker luieren in het zonnetje.
- Mountainbiker
- Berthold
- Mountainbiker
Vandaag de volledige afstand solo met GPS gereden. Deze parcours is gewoon prachtig en die ligt bijna overal droog, mits de normale ardennse modderplekjes, onder bos. Er zijn heel wat kleine verschillen met vorig jaar en die zijn de moeite waard... Proficiat aan de parcoursbouwer.
Echt super... en met zo'n weer, was moeilijk maar top MTB.
Echt super... en met zo'n weer, was moeilijk maar top MTB.
parcoursverkenning
Gisteren ook efkes met 3 bikers het parcours gaan verkennen.
1-tje had het na 40 km al gehad. Zwaar onderschat dus.
Prachtige omloop en naar ik van Lowie vernomen heb vanaf
donderdag volledig afgepijld. Zal zaterdag een loodzware tocht
worden met een spetterende finale.
Grtz
Lt4
1-tje had het na 40 km al gehad. Zwaar onderschat dus.
Prachtige omloop en naar ik van Lowie vernomen heb vanaf
donderdag volledig afgepijld. Zal zaterdag een loodzware tocht
worden met een spetterende finale.
Grtz
Lt4