aangezien het goede weer maar 2 daagjes duurt kan ik het me niet veroorloven om zondag een 1/2 dag weg te zijn.
d'r moet een hoop geverfd geworden en 't moet dan ook nog's droog zijn vóór maandag het slechte weer begint
sorry guys...
Post by Strikybart »
Ge kunt mss es bij Ben Lee aankloppe, dieje weet hoe m Frank Deboosere moet omkopeKoenVAG wrote:uit praktische redenen ga ik toch moeten afzeggen....
aangezien het goede weer maar 2 daagjes duurt kan ik het me niet veroorloven om zondag een 1/2 dag weg te zijn.
d'r moet een hoop geverfd geworden en 't moet dan ook nog's droog zijn vóór maandag het slechte weer begint![]()
sorry guys...
misschien wel...ik wist wel dat'k ging afzien maar da's NIET de reden dat'k afhaak...Ge kunt mss es bij Ben Lee aankloppe, dieje weet hoe m Frank Deboosere moet omkope
Post by farmer/cowboy »
Inderdaad ... misschien kunnen we een meeting organiseren in Scherpenheuvel ... (prachtig om te fietsen) en helpen we achteraf schilderen .... of het dan mooi is??!? Maar geschilderd zal het zijnfarmer/cowboy wrote:Maar we krijgen nog nen hoop goe weer in augustus zelle!!! Tijd zat om te verven, te bruinen, te zwemmen, ijsjes te eten EN meetings mee te pakken
Post by bRuCe AlMiGhTy »
Inderdaad ... misschien kunnen we een meeting organiseren in Scherpenheuvel ... (prachtig om te fietsen) en helpen we achteraf schilderen .... of het dan mooi is??!? Maar geschilderd zal het zijn
misschien niet, misschien wel, ik neem het risico niet, eerst de minder leuke dingen [alhoewel] en dan ontspanning...Dat half dagske zal de zaak niet maken volgens mij ...
Kga wel blijve plakke!!!punky wrote:1. SjoerieMoerie
2. Strikybart
3. aresius
4. Bijterke
5. ikkel
6. daelman (als er echt niks anders te doen is) en als we verkeerd rijde wil'k wel een technisch paadje voorschotelen.
7. Farmer (hoogst wss: no business like patattenbusiness)
8. Bart (ook hoogst wss)
9. It's me!
10. Swannie (op tijd terug van verlof?)
11. Maltje,Ik ga er proberen bij te zijn als vertegenwoordiger van de niet zo trage bikers.
12. Fozzie
13. Janman
14. Wallie
15. Watje jan (als het droog is)
16. Arez
17. dCore
18. D.J.
19. Ben Lee (als vertegenwoordiger van de niet zo snelle bikers)
20. Steffe
21. KoenVAG (als't m nog leeft na 1 week MTB'er te zijn)[als er nie gelachen wordt met al m'n onbevlekte kledij]
22. Alain "de speer"
23. Schijfrem (al bijna 2 maand met mijn gat niet op ne fiets gezeten, over de conditie zwijg ik dan ook beter )
24. Nog één à twee man met aresius.
25. Yakke
26. K2-er
27. anton (geert)
28. serre
29.punky
zal wel nie kunnen blijven plakken want de kids willen nog gaan zwemmen