Vlezenbeek 03/08 (nacht) en 05/08/2007

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Re: ondergrond

Post by Steven vd Eynde »

jbo9538 wrote:De ondergrond is momenteel perfect, vandaag gaan pijlen en fiets zelfs niet moeten kuisen!
=D> Modderfestijnen zoals in Deftinge hoeven nu ook niet iedere week...
Stijn
Mountainbiker

Post by Stijn »

Ik heb gisteren een paar pijltjes zien hangen langs de Zenne tussen Halle en Buizingen. Op welke afstand zit dit stukje ? Zit dat ook in de nachttocht?
mountainsurfer
Mountainbiker

Post by mountainsurfer »

kan ik mii inschrijven voor de
voor de 80 of 100
rond 9.30
jimi
Mountainbiker

Post by jimi »

ha,ik bend e eerste die de nachttocht heeft overleefd?
1/de pijlekes trokken op niks,ofwel hang je overal goed zichtbare REFLECTERENDE pijlekes,allemaal dezelfde graag,was mega-verwarrend,ofwel hang je er geen........
2/is dat zo moeilijk om al die prikkeldraad te weren uit een toertocht?er was een passage bergop,onberijdbaar door de gleuven,met een stomme boom in het midden tussen prikkeldraad,wiens idee was dat?
3/veel te veel braambessen en meidoorn in de weg,niemand rijdt in een harnas é.
4/ de bevoorrading was dan boven het gemiddelde
jbo9538
Mountainbiker

nachttocht

Post by jbo9538 »

Dan toch een negatieve reactie.
Bon, wat pijltjes betreft dit kan inderdaad ietwat beter doch diegene die met goede verlichting reden hadden hier geen opmerking over (bvb de gooikse mountainbikers)
De verlchting is dus geval zeer belangrijk maar wees gerust, we leren uit ons fout(jes)en, voor volgend jaar hebben we een oplossing om U tegen te zeggen. We hebben een aantal "test" pijltjes gehangen en we gaan volgend jaar een parkoers hebben waar zelfs geen glowsticks voor nodig gaan zijn.
Wat de andere opmerkingen betreft, tja mountainbike zeker.
pirre
Mountainbiker

Post by pirre »

Wij hebben ons met 3 zeer goed geamusseerd =D> =D>
22,15 u vertrokken.
De pijltjes waren soms niet altijd even duidelijk maar echt verkeerd zijn we nooit gereden.
Armen en benen staan misschien wel vol met krassen van de struiken enz..., maar dat hoort erbij. :drunk:
Anders kan je beter langs een kanaal gaan rijden.
Na de regen van beze week had ik meer modder verwacht, maar het lag er voor mij perfect bij .
Heb wel veel mensen met pech aan de kant gezien .
De bevoorading was ook oké en op een origineele lokatie.
We zijn aangekomen met gem van 18,2 km/u. derna nog eentje gedronken en voldaan naar huis gereden .
Als't aan mij ligt , meer van da
jimi
Mountainbiker

Post by jimi »

over verlichting........beter dan niterider ga je moeilijk vinden;ik kom volgend jaar zeker weer
krassen op armen en benen dat kom ik bij andere tt's en wedstrijden gelukkig nooit tegen
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

soms is kwantiteit beter dan kwaliteit ;)
driekes
Mountainbiker

Post by driekes »

mountainsurfer wrote:kan ik mii inschrijven voor de
voor de 80 of 100
rond 9.30
we laten starten tot 10h00, het enige dat je moet weten is dat, als je traag rijdt, het risico op een gesloten bevoorrading reël i.s Maar niet getreurd, we laten altijd een minimum achter zodat bvb het vullen van de drinkbus geen probleem is.
Gadgetman
Mountainbiker

Post by Gadgetman »

Toffe nachttocht. Loont de moeite te vertrekken wanneer het nog wat klaar is. Was niet te warm; de geur van hooi en het geluid van pikdorsers laat op het veld. Gorgeous. Struiken, bramen etc horen nu eenmaal bij MTB. Goede bevoorrading op originele locatie. Bravo ! Bepijling kon veel beter.
Volgende bemerking nog: sommigen komen naar een avondtocht zonder licht. Shame on you !
En wat licht betreft: geen concessies, koop goed materiaal, het loont echt de moeite als het donker is. Heb zelf de Trecklock LS 735 halogeen lamp gekocht bij Decathlon. Vier kleine batterijen moeten erin. Werkt uitstekend. Geen oplaadbare batterijen gebruiken, want mijn deze lieten het al snel afweten. Gelukkig had ik ook echte batterijen mee.
Post Reply