Vlezenbeek 03/08 (nacht) en 05/08/2007
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Den après
Den aprés zal zeker in orde zijn. Eerst en vooral zullen de COLA ZERO GIRLS elke biker "verrassen" met een gratis blikje cola zero, dit als intro & dorstlesser. Nadien zijn er voldoende "alternatieven" op de binnenkoer van de boerderij voorzien (hier is tent met bar) waaronder kriek Lindemans, de gekende bieren (de Leffe's e.d. van ' t vat), de cuvée René is werkelijk het summum wat betreft de autenthieke geuze is er ook en voor de rest is er witte en rosé wijn. Astemblief, de organisatie!
- Schoupabiker
- Mountainbiker
- Location: Klein Pulse Pro en Cannondale Scalpel 68, Cannondale Rize en Cannondale Scalpel'21 - MSC Zion Tandem
Re: info splitsingen
Post by Schoupabiker »
Ik ben gisteren in Halle wat gaan bollen en heb reeds pijlen gezien denk ik. Ik ben rond 20u vertrokken en dan is alles op vrijdag zonder verlichting zeker te doen.jbo9538 wrote:De eerste splitsing is na 33,6km's, dan na 74 km's, de laatste na 89 km's. De beste manier is gewoon de pijlen van de 100 km's te volgen om dan wanneer je het niet meer ziet over te schakelen naar de kortere afstanden.
Maarrreuh, ben ik nu niet echt bij de les of wat maar als je de 80 rijdt, dan kom je zeker aan de splitsing van 89 km niet voorbij, maar waarvoor moet je dan nog splitsen op 89 km????
Tot zondag en misschien ook tot vrijdag.
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
En wat zegt de ondergrond ginder in Vlaams-Brabant. Dat zal zeker goed komen? En met 'goed' bedoel ik wel redelijk droog.
Re: info splitsingen
Ik weet niet de exacte kilometers waar de splitsingen zijn maar wel bij benadering: Ik doe toch een poging.Schoupabiker wrote:Ik ben gisteren in Halle wat gaan bollen en heb reeds pijlen gezien denk ik. Ik ben rond 20u vertrokken en dan is alles op vrijdag zonder verlichting zeker te doen.jbo9538 wrote:De eerste splitsing is na 33,6km's, dan na 74 km's, de laatste na 89 km's. De beste manier is gewoon de pijlen van de 100 km's te volgen om dan wanneer je het niet meer ziet over te schakelen naar de kortere afstanden.
Maarrreuh, ben ik nu niet echt bij de les of wat maar als je de 80 rijdt, dan kom je zeker aan de splitsing van 89 km niet voorbij, maar waarvoor moet je dan nog splitsen op 89 km????
Tot zondag en misschien ook tot vrijdag.
De eerste splitsing met de keuze (55,80) of 100 ligt ronde de 33 km. (In die lus doe je een 15km meer dan de 80).
Als je vandaar de 100 kiest, komt de volgende splitsing op ong. 50km. (Daar doet de 100 een 5 km. meer dan de 80).
Vandaar terug richting vlezenbeek alwaar de 55km binnen rijdt en de 80 en 100 samen nog een lus van ong 30 maken en samen binnenkomen.
Khoop dat het wa duidelijk is.
@jbo9538 Correct me if i'm wrong.
Grt,
Hendrik.