THEUX

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
tyro13
Mountainbiker
Location: BMC te01 xtr 2015. Bmc slr01 campa superrecord Ax lightness lightweight 5.85kg

Post by tyro13 »

Heb net op de site van de toeristische spa geweest en er stond vermeld dat het alle dagen open is inclusief in de vakantieperiode ZA en ZO vanaf 10u
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Ik ga zaterdag de Rode rijden. Ik vertrek in banneux. Als ik me goed voel doe ik er de afdaling en beklimming van de Ninglinspo (een extra 280 hoogtemeters nog bij)
Ik heb een kaart :wink:
kawa wrote:...gereden maar zonder kaart geen beginnen aan, je zit zowieso vast op km 17.
Hier moet je rechts na de melkwagen, hier staat al zeker een jaar geen pijl meer :-?
al een chance dat die melkwagen daar al een jaar staat :P
tyro13
Mountainbiker
Location: BMC te01 xtr 2015. Bmc slr01 campa superrecord Ax lightness lightweight 5.85kg

Post by tyro13 »

Om welk uur start je in banneux?
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Moeilijk te zeggen, maar zeker vóor 9u s'morgens.
tyro13
Mountainbiker

Post by tyro13 »

net overlegd met een paar collegas. Theux zal voor een andere x zijn. We rijden zondag de 100km in vlezenbeek.
Laat je aub iets weten hoe het geweest is.
Ik heb me voor alle zekerheid maar de kaart besteld want theux staat op mijn verlanglijstje.
Veel bikefun zaterdag. :wink:
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Ok, komt in orde.
het verslag van al m'n tochten kan je op m'n BLOG lezen. :wink:
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

Als je diene kotee ne keer wilt verkennen, is de bataille des Ardennes, 12 augustus, een bijzonder goed idee.
Voor mij de mooiste tocht in België.
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Voila, het staat er weer op. De Rheux met de afdaling / klim aan de Ningslinspo erbij. Vertrokken in Banneux, dan komt het zwaarste stuk eerst.
Volledig verhaaltje later HIER
zoveelstebiker
Mountainbiker

Post by zoveelstebiker »

Week gelede ook in theux proberen te rijde.Bepijling trekt op niks #-o Khad alleen een niet echt gedetailleerd kaartje.Int begin aant kasteel al geen pijltje nimeer te zien ... blijkt da ge na de eerste pijl die u rechts doet inslaan ge direct links moet ... Toch terug op de route geraakt in polleur en dan nen helen tijd kunne volge tot ik op de top van de maquisard na een pijltje rechtdoor niks meer te zien ... Dan in Vert buisson(in de buurt van de Ningslinspo) de route teruggevonden maar 5 km verder ergens tenmidden van de bossen weer verloren ... (Ik kwam ineens weer op een punt waar ik al was geweest) definitief.Balen want ik wou na al de goede verhalen over de route ze zeker gereden hebben.Uit pure miserie en om toch nog iets gedaan te hebben naar de Redoute gereden.Amaai de moeite zenne voor nen asfaltklim ! Boven nog 8 km/u :roll:

Heel spijtig dat de route zo slecht bewegwijzerd is . Ik herken van uw foto's aleen diene lang dalende singletrack naast die weide.Als ek die schone foto's van u zie , daar zen ik ni geraakt en ik kan er ni ver af geweest zijn. #-o

Pff da moest er ff uit ....
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Het klopt, en het is hier ook al verschillende keren gezegd : zonder kaart ben je verloren. Op een aantal cruciale punten mankeren pijltjes.. en ze worden precies niet teruggeplaatst. Alhoewel ik de indruk had dat er op sommigen plaatsen pijltjes stonden die er verleden jaar niet waren.
Ik heb ook een pijltje in de verkeerde richting zien wijzen, ergens in de buurt van Hé Jaminet en voordat je aan de Porallée komt . Je moet er gewoon rechtdoor en de pijl staat alsof je naar rechts moet. [-X
Je kan in Theux een kaart kopen. Misschien geen slecht idee - ze moeten toch ergens hun nieuwe pijltjes van kopen.
Post Reply