Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
1. SjoerieMoerie
2. Strikybart
3. Kiwi (als goed weer is )
4. aresius
5. Bijterke
6. ikkel
7. daelman (als er echt niks anders te doen is) en als we verkeerd rijde wil'k wel een technisch paadje voorschotelen.
8. Farmer (hoogst wss: no business like patattenbusiness)
9. Bart (ook hoogst wss)
10. It's me!
11. newbiker (als ik iets kan regelen met mijn aflosser)
12. Swannie (op tijd terug van verlof?)
13. Maltje,Ik ga er proberen bij te zijn als vertegenwoordiger van de niet zo trage bikers.
14. Newbiker (deze morgen mijn aflosser gezien en die is akkoord om de 5de iets vroeger op te komen)
15. Fozzie
16. Janman
17. Wallie
18. Watje jan (als het droog is)
19. Arez
20. dCore
21. D.J.
22. Ben Lee (als vertegenwoordiger van de niet zo snelle bikers)
23. Steffe
24. KoenVAG (als't m nog leeft na 1 week MTB'er te zijn)[als er nie gelachen wordt met al m'n onbevlekte kledij]
25. Alain "de speer"
26. Schijfrem (al bijna 2 maand met mijn gat niet op ne fiets gezeten, over de conditie zwijg ik dan ook beter )
27. Nog één à twee man met aresius.
28. Yakke
1. SjoerieMoerie
2. Strikybart
3. aresius
4. Bijterke
5. ikkel
6. daelman (als er echt niks anders te doen is) en als we verkeerd rijde wil'k wel een technisch paadje voorschotelen.
7. Farmer (hoogst wss: no business like patattenbusiness)
8. Bart (ook hoogst wss)
9. It's me!
10. newbiker (als ik iets kan regelen met mijn aflosser)
11. Swannie (op tijd terug van verlof?)
12. Maltje,Ik ga er proberen bij te zijn als vertegenwoordiger van de niet zo trage bikers.
13. Fozzie
14. Janman
15. Wallie
16. Watje jan (als het droog is)
17. Arez
18. dCore
19. D.J.
20. Ben Lee (als vertegenwoordiger van de niet zo snelle bikers)
21. Steffe
22. KoenVAG (als't m nog leeft na 1 week MTB'er te zijn)[als er nie gelachen wordt met al m'n onbevlekte kledij]
23. Alain "de speer"
24. Schijfrem (al bijna 2 maand met mijn gat niet op ne fiets gezeten, over de conditie zwijg ik dan ook beter )
25. Nog één à twee man met aresius.
26. Yakke
27. K2-er
Er kan nog volk bij ze! Er is bevoorrading voorzien voor 36 man
ik ga zondagmorgen zien of ik kom. als ik er ben dan ben ik er optijd. en anders moet je niet wachten op mij. en als ik kom wil ik wel voor 3 aan de bevoorrading eten.
2. Strikybart
3. aresius
4. Bijterke
5. ikkel
6. daelman (als er echt niks anders te doen is) en als we verkeerd rijde wil'k wel een technisch paadje voorschotelen.
7. Farmer (hoogst wss: no business like patattenbusiness)
8. Bart (ook hoogst wss)
9. It's me!
10. newbiker (als ik iets kan regelen met mijn aflosser)
11. Swannie (op tijd terug van verlof?)
12. Maltje,Ik ga er proberen bij te zijn als vertegenwoordiger van de niet zo trage bikers.
13. Fozzie
14. Janman
15. Wallie
16. Watje jan (als het droog is)
17. Arez
18. dCore
19. D.J.
20. Ben Lee (als vertegenwoordiger van de niet zo snelle bikers)
21. Steffe
22. KoenVAG (als't m nog leeft na 1 week MTB'er te zijn)[als er nie gelachen wordt met al m'n onbevlekte kledij]
23. Alain "de speer"
24. Schijfrem (al bijna 2 maand met mijn gat niet op ne fiets gezeten, over de conditie zwijg ik dan ook beter )
25. Nog één à twee man met aresius.
26. Yakke
27. K2-er
28.anton (geert)
ik kom ook af het ziet er goed uit