THEUX

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Ik ga woensdag nog eens biken in Theux en omdat ik dan toch eens in de week daar ben zou ik me graag een kaart aanschaffen.

Waar kan ik dat doen, Theux centrum ergens? Staat misschien ergens vermeld maar heb geen zin om 17 pagina's te doorlopen.. :wink:
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Touristische dienst.
Syndicat d'initiative de Theux - 12, rue de la Chaussée 4910 Theux
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

A d r i wrote:Touristische dienst.
Syndicat d'initiative de Theux - 12, rue de la Chaussée 4910 Theux
thx Adri
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Als ik me niet vergis is dat de grote baan richting Verviers. Het is in ieder geval ergens in het centrum, je kan het altijd aan iemand vragen .
Vermits je op een werkdag gaat zal het er wel open zijn vermoed ik.
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Gisteren zijn SusXT, Endorfin en ik naar Theux gereden om daar de blauwe route te rijden, aangezien we de weg kenden niet verloren gereden maar zonder kaart geen beginnen aan, je zit zowieso vast op km 17.
Hier moet je rechts na de melkwagen, hier staat al zeker een jaar geen pijl meer :-?

Ben geen kaart meer gaan halen in het VVV kantoor, zag een site waar je ze online kan bestellen.

http://www.opdefiets.net/fietskaarten/krtbelgie.htm

Voor de 3 routes van Theux moet je deze hebben:
Image
tyro13
Mountainbiker
Location: BMC te01 xtr 2015. Bmc slr01 campa superrecord Ax lightness lightweight 5.85kg

Post by tyro13 »

Iemand zin om nu zaterdag in theux te gaan rijden?
Als je alle routes rijd aan elkaar hoeveel km heb je dan?
tyro13
Mountainbiker
Location: BMC te01 xtr 2015. Bmc slr01 campa superrecord Ax lightness lightweight 5.85kg

Post by tyro13 »

De kaart die je daar toont is dat die die ze verkopen in de toeristische dienst in spa? of is deze enkel te verkrijgen via die webshop?
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

tyro13 wrote:Iemand zin om nu zaterdag in theux te gaan rijden?
Als je alle routes rijd aan elkaar hoeveel km heb je dan?
Blauw is 37km, rood dacht ik 58km en groen dacht ik 18km

Succes
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

tyro13 wrote:De kaart die je daar toont is dat die die ze verkopen in de toeristische dienst in spa? of is deze enkel te verkrijgen via die webshop?
Ik weet niet of het dezelfde kaart is, maar vermoed dat het dezelfde gaat zijn als die ze verkopen op de toeristische dienst.
tyro13
Mountainbiker

Post by tyro13 »

Okay thanks. Ik ga mij eerst informeren of de toeristische dienst niet open is zaterdag. Anders heb ik begrepen dat ik beter thuisblijf zonder kaart. Tenzij er bikers zijn die zaterdag zin hebben er te gaan rijden die de streek kennen en/of kaart hebben.
Post Reply