In navolging van ‘onze’ PRINSBIKE en ter gelegenheid van de Lennikse Feesten en kermis, hebben we besloten om met een zomertocht uit te pakken.
Het parcours loopt grotendeels over dat van de Prinsbike, met het grote verschil dat alles er veel droger en dus sneller bijligt. Toch zal ik mijn hoed afdoen voor diegenen die met een gemiddelde van 22 km, de finish halen.
De ‘grote’ tocht is 53km lang en loopt over een mooi, golvend en bij wijlen technisch parcours. De 23 hellingen zijn goed voor > 600hm. De kleine tocht van 35 km snijdt 2 lussen af en laat een aantal hellingen links liggen. Toch zal ook hier een aardig stukje geklommen moeten worden!
De deelnameprijs bedraagt €3 (douches, afspuitplaats, bevoorrading en ongevallenverzekering inbegrepen). Startplaats is gelegen aan sporthal Jo Baetens (A. Algoedstraat 77 – 1750 Lennik).
Vriendelijke groeten en graag tot dan!
Bart De Luyck
Sportfunctionaris
19/08/07 Lennik
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
19/08/07 Lennik
Er kan gestart worden vanaf 8u (kwartiertje vroeger kan waarschijnlijk ook al).
Hopenlijk stopt het vlug met regenen of het wordt nog even nat als deze winter! Kan er iemand wat eitjes brengen naar de Clarissen? Ik zou het zelf doen, maar ik weet ze niet wonen.
Hopenlijk stopt het vlug met regenen of het wordt nog even nat als deze winter! Kan er iemand wat eitjes brengen naar de Clarissen? Ik zou het zelf doen, maar ik weet ze niet wonen.
Re: 19/08/07 Lennik
Uwen hoed?? wist niet dat gij dat had...JORBIN wrote:. Toch zal ik mijn hoed afdoen voor diegenen die met een gemiddelde van 22 km, de finish halen.
Misschien ook wat info over de stand van de werken; bereikbaarheid van de sporthal en parkingmogelijkheden...(ik zal wel met de bike komen - dat is al 1 plaats gespaard)JORBIN wrote:. Startplaats is gelegen aan sporthal Jo Baetens (A. Algoedstraat 77 – 1750 Lennik).
- Marckiemarc
- Mountainbiker
Post by Marckiemarc »
parking, da wordt mizerie, kzal mijn plaats ook afstaan en met de velo komen 
tis te hopen dat de werken de bikers niet gaat tegenhouden naar lennik af te zakken!
Tot de zondag!!!!!
Marckiemarc
tis te hopen dat de werken de bikers niet gaat tegenhouden naar lennik af te zakken!
Tot de zondag!!!!!
Marckiemarc
19/08/07 Lennik
Bebobke, als jij 22 gem haalt, heb je waarschijnlijk aan de epo gezeten. Maar goed, als het je lukt, betaal ik je 2 Leffes (geen 3 want anders geraak je niet meer heelhuids thuis).
Wat de parking betreft, wie van SM Lennik (Ring) komt, kan gewoon op straat parkeren (wordt hiervoor speciaal afgesloten). wie van richting Gooik komt, parkeert best op of rond de Markt, tussen de hopen zand en stenen.
Men kan tegenwoordig nergens beter mountainbiken dan op het marktplein van Lennik!
Wat de parking betreft, wie van SM Lennik (Ring) komt, kan gewoon op straat parkeren (wordt hiervoor speciaal afgesloten). wie van richting Gooik komt, parkeert best op of rond de Markt, tussen de hopen zand en stenen.
Men kan tegenwoordig nergens beter mountainbiken dan op het marktplein van Lennik!
Re: 19/08/07 Lennik
Sinds vandaag ligt daar zelfs een volledige springheuvel over de weg die langs het marktplein loopt ! 't Kan morgen wel weer weg zijn want ze zijn daar bezig met een cementachtige hardere ondergrond (hier en daar) te leggen.JORBIN wrote:Men kan tegenwoordig nergens beter mountainbiken dan op het marktplein van Lennik!
'k Kwam ergens richting Gooik nog een paar pijltjes van de sportdienst tegen en ne keer gekeken...Een modderbandje voor is voorlopig mooi meegenomen.....
- Marckiemarc
- Mountainbiker
Post by Marckiemarc »
em al is een stukske weest inrijden! het ligt er goed bij!!!!!
en tis zeker de moeite, en idd, 22 gemiddeld is een moeilijk haalbare kaart denk ik.
proficiat aan de organizatie!
en tis zeker de moeite, en idd, 22 gemiddeld is een moeilijk haalbare kaart denk ik.
proficiat aan de organizatie!